בית הספר הבינלאומי

סטודנטים מהפקולטה להנדסה השתתפו ב-The BIP Startup Festival בבלגיה

פסטיבל הסטארט-אפ BIP (BIP- start up festival) הוא אירוע ייחודי המפגיש יזמים צעירים רחבי העולם. הפסטיבל התקיים בתאריכים 6-12 במרץ 2024 והציג דוברים מרכזיים מעוררי השראה, סדנאות אינטראקטיביות, הזדמנויות נטוורקינג ותחרות פיץ' שבה רעיונות לסטארט-אפים חדשניים ביותר התחרו על הכרה.

חמישה סטודנטים מבית הספר להנדסת תעשיה וניהול, והמחלקות להנדסת תוכנה, כימיה ופולימרים השתתפו באירוע, יחד עם סגל מבית הספר להנדסת תעשיה וניהול ובית הספר הבינלאומי. המפגש היווה הזדמנות מצוינת, עבור הסטודנטים, לצלול לעומק הכלכלה המעגלית בבלגיה, ללמוד ממומחים כיצד להפוך ליזם מוצלח, להתחבר לעמיתים, לבקר בחברות מקומיות ולגלות אפשרויות חדשות לשיתוף פעולה וצמיחה.

הפסטיבל הוא יוזמה מתמשכת של  The International StartUp League – ISUL שהוקמה על ידי האוניברסיטה למדעים בניו-אולם, גרמניה (HNU). מטרתו היא להכין את הסטודנטים לעולם העבודה החדש הכולל צורות עבודה גמישות ורשתות חברתיות ובינלאומיות. שנקר הוא מוסד שותף ב-ISUL, יחד עם חברים מכובדים נוספים מיוון, בלגיה, קנדה, פינלנד, צי'לה ומדינות נוספות.

השתתפות התלמידים התאפשרה הודות לארגון ולתמיכה של בית הספר הבינלאומי בשנקר, אשר שם לו כמטרה לאפשר לתלמידים, רבים ככל האפשר, להתנסות ולהשתתף בפעילויות בינלאומיות ואינטרדיסציפלינריות. תודה מיוחדת לד"ר יעל פדרו ורואי זרחיה, יוזמי השותפות עם ISUL.

ברכות למתן עמיחי ועמית קאירי, תלמידי בית הספר להנדסת תעשייה וניהול, חברי הצוות המנצח בתחרות ה-pitch עם ההצגה המצוינת של ההצעה לאפליקציית GREEN STEPS.

בודק...