בית הספר הבינלאומי

השתתפות בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל ב-DIFC Art Nights בדובאי

בית הספר הבינלאומי תמך בבוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל, שיר מלך, בנסיעתה לדובאי להציג בתערוכה DIFC Art Nights. התערוכה מתקיימת זו השנה ה-16 והיא מהווה פלטפורמה עבור אמנים צעירים מכל העולם המאפשרת להציג, להיחשף וליצור קשרים בעולם האמנות.

הפרויקט UnEarth, אותו הציגה מלך, מורכב מיריעות בדים מודפסות ידנית בטכנולוגיית צ'יינוטייפ המציגות קומפוזיציות שונות העוסקות בקשר הקיים ביננו לבין הסביבה ולים בפרט. 

המעצבת, המבכה את מצבו של הים המזוהם, צוללת לארץ לא נודעת, מעמקי הים – התת מודע, מתבוננת, מקשיבה ואוספת חלקים אותם היא מציפה ליבשה – למודע, בכדי להצליח לראות את השלם.

החלקים הללו מיוצגים על ידי זכוכיות מנותצות אותן היא יוצרת לכדי מבנים אינסופיים המנציחים את המשבר העכשווי, כקרחונים הנעלמים מן העולם,  ספק יוצרת מצב אוטופי של אחדות בין התת מודע לאקולוגיה המשתנה . שברי הזכוכית מונחים בזמן החשיפה לאור על בד המרוח בתמיסה הרגישה לקרני UV, הצ'יינוטייפ. האור שנשבר יוצר מרקמים מורכבים על הבד המתפקד כקולטן. הצבע עם חומרים אחרים זולג על הבד בצורות שונות בין הזכוכיות המונעות מן הצבע להישטף מהבד כליל והתוצאה הסופית היא עומק של גוונים של הכחול האינסופי – הים.

בודק...