נעה רביב, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה, מככבת ברשימת "16 המעצבים הצעירים שעשו את 2016" של מגזין Vogue

חדשות ואירועים

נעה רביב, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה, מככבת ברשימת "16 המעצבים הצעירים שעשו את 2016" של מגזין Vogue

'"

"בשנה החולפת הספיקה רביב להוסיף לרזומה שלה שורה שרוב המעצבים הצעירים רק יכולים לחלום עליה: עבודותיה הוצגו בתערוכת האופנה השנתית של המטרופוליטן בניו-יורק": כך כתבו עורכי מגזין האופנה הבינלאומי Vogue, שבחרו בנעה רביב – בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה – לרשימת "16 המעצבים הצעירים שעשו את 2016".

rnrn

שמה של רביב מככב בדירוג היוקרתי לצד הכשרונות הצעירים והבולטים בתעשייה הבינלאומית, "שמביאים עמם רוח מקורית ורעננה וכדאי לזכור את שמם לקראת 2017". 

rnrn

קולקציית הגמר של נעה רביב בתצוגת הבוגרים לשנת 2014 (צילום: רפי דלויה)

rnrn

קולקציית הגמר המרהיבה של רביב, שנחשפה בתצוגת הבוגרים של 2014, זכתה לשבחים רבים וזיכתה אותה בפרס הבוגרת המצטיינת ע"ש פיני לייטרסדורף  ובפרס המעצבת הטובה ביותר בתחרות הבינלאומית היוקרתית 3D PrintShow. זמן קצר לאחר מכן, הוזמנה להציג את הפריטים הייחודיים שהודפסו בתלת-ממד בתערוכת האופנה השנתית של מוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק –  Manus x Machina – לצד עבודותיהם של מעצבי העל המובילים בעולם, בהם: איב סאן-לורן, שאנל ואלבר אלבז. 

rn", "

תחת הכותרת Hard Copy, עסקה רביב בשאלה מהו ערכו של אובייקט מקורי בעידן של שכפול והעתקה. באמצעות תוכנת תלת-ממד היא יצרה דימויים דיגיטליים משובשים שעובדו לחומר והפכו למטאפורה לחוסר המשמעות של "מקור" ו"אמת" במציאות הטכנולוגית של ימינו. את הפריטים היא יצרה מפליסה בטכניקת צביעה מיוחדת, חיתוך לייזר באמצעות תוכנת תלת-מימד והדפסה תלת-ממדית.

rnrn

בראש העמוד: פריטים מהקולקציה החדשה של רביב – Off Line (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...