ידיעות אחרונות: קולקציית הגמר המרשימה של עמיר מרק, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה, הרשימה את בכירי H&M באירוע מיוחד

חדשות ואירועים

ידיעות אחרונות: קולקציית הגמר המרשימה של עמיר מרק, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה, הרשימה את בכירי H&M באירוע מיוחד

'"

"ישראל היא מעצמה לייצור כשרונות בתחום האופנה. אנחנו מחפשים מעצבים ישראלים שירצו לבוא ול­עבוד איתנו במטה העולמי בשטוקהולם", מכריזה באוזני אן־סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של ענקית האופנה H&M. אנחנו יושבים בשואו-רום המרכזי של המותג בלונדון, דקות ספורות לאחר שהסתיימה תחרות העיצוב השנתית שכבר שש שנים מאתרת מעצבים צעירים מבטיחים ותומכת בהם. אבל רק השנה, בפעם הרשאונה, השתתף בתחרות מעצב ישראלי – עמיר מרק, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. 

rnrn

עמיר, שהציג את קולקציית הגמר שלו, העפיל לחצי הגמר של התחרות, כשבדרך הוא גובר על 500 מעצבים מוכשרים מ־40 בתי הספר הטובים ביותר בעולם. בחצי הגמר הוא נאלץ להתקוטט עם 15 מעצבים נוספים והצליח להעפיל לגמר, ביחד עם שבעה מעצבים נוספים.

rnrn

נכון שאת הפרס קטף לבסוף המעצב המדהים ריצ'רד קווין, בוגר בית הספר לאופנה סנט מרטינס, שהימם את הנוכחים עם קולקציה מהודקת ומרהיבה של בגדים שיוצרו תוך התחשבות בסביבה ולקח הביתה 50 אלף יורו וליווי שנתי צמוד של H&M, אבל גם עמיר (27), לא יצא בידיים ריקות: הוא זכה ב-5,000 יורו, ואם להתרשם מהדיבור סביבו לאורך התחרות, הוא גם נמצא חזק על הכוונת של בכירי חברת האופנה השוודית, ומסיבות מוצדקות. 

rnrn

rnrn

בראש העמוד: קולקציית הגמר של עמיר מרק, שהוצגה בפני בכירי H&M (צילום: רפי דלויה)

rn", #, #'

בודק...