תקשורת חזותית

המחלקה לתקשורת חזותית

המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר שואפת למצוינות מקצועית ואינטלקטואלית כאחת: אנו מקנים לסטודנטים הבנה נרחבת בכל התמחויות העיצוב הרלוונטיות לתחום ומעודדים יצירתיות, מקוריות ורגישות למאפיינים הצורניים והעיצוביים של המציאות.

המחלקה מאפשרת גישה למגוון רחב של התנסויות ולימודים מעשיים, הומניים ותרבותיים. הסטודנטים במחלקה מקבלים כלים להתפתחות אישית כיוצרים ייחודיים, תוך כדי התייחסות לסביבה בה הם לומדים וחיים: הסטודיו, העיר, החברה, המדינה, עולם הכלכלה והתעשייה.

תחומי הלימוד בתקשורת חזותית התרחבו וכוללים עיצוב גרפי, טיפוגרפיה לטרינג ועיצוב גופנים, לימודי מיתוג ופרסום, איור, אנימציה וקולנוע, עיצוב בתנועה למסכים ואינטרנט, עיצוב משחקי מחשב, עיצוב אריזות, מוצרים פיזיים ודיגיטליים, אפליקציות, עיצוב בתלת מימד במרחב הציבורי ועוד.

שנה א׳, ובנוסף הסמסטר הראשון של שנה ב׳ (סה״כ שלושה סמסטרים), עוסקים בהקניית יסודות, רכישת כלים בסיסיים, הבנה והפנמה של תהליכי עיצוב ופיתוח מיומנות מקצועית.

החל מסמסטר ב׳ של שנה ב׳ ועד לסיום הלימודים לתואר הסטודנטים לומדים להשתמש בכלים שרכשו ומפתחים בעזרתם את נקודת מבטם כאנשים יוצרים במסגרת קורסים מעשיים, ניסיוניים וקונספטואליים הממשיכים לעסוק בעיצוב כפעולה יצירתית המשרתת רעיון או ככלי לביטוי אישי.

הסטודנטים בוחרים התמחות מרכזית אחת מתוך חמש אפשרויות:

  • עיצוב גרפי.
  • עיצוב מוצרים דיגיטליים.
  • עיצוב וידאו.
  • איור.
  • עיצוב משחקי מחשב.

בשנה ג' בלימודי תקשורת חזותית הסטודנטים בוחרים קורסי הרחבה במגוון תחומים: מיתוג, דפוס, טיפוגרפיה, אפליקציות, אתרים, משחקי מחשב, אנימציה, ברודקאסט, איור דיגיטלי, דאטה ויזואליזיישן, ועוד.

ההתמחויות הקצרות מעשירות ומשכללות את ארגז הכלים של הסטודנטים ומאפשרות להם להתנסות, להכיר ולהתמקצע בענפים נוספים של מקצוע התקשורת החזותית. 

*פתיחת כל התמחות מותנית במספר מינימלי של נרשמים.

* ההתמחויות אינן מופיעות ע"ג התואר.

בראש העמוד: עמית ארווס

בודק...