קבלו אותם: תצוגת האופנה של בוגרי שנקר 2018!

חדשות ואירועים

קבלו אותם: תצוגת האופנה של בוגרי שנקר 2018!

'"

הנה הם באים: הצטרפו לבוגרי ובוגרות המחלקה לעיצוב אופנה לשנת 2018 אשר יחשפו את קולקציות הגמר שלהם ב-2 תצוגות אופנה מרהיבות ומעוררות השראה. לאחר 4 שנות לימוד מלאות ומסעירות, בהן הבוגרות והבוגרים הוכשרו בתכנים מקצועיים, תרבותיים ואינטרדיסציפלינריים, הם/ן יציגו את פסגת עבודתם/ן ויספקו הצצה לדור העתיד של האופנה הישראלית והבינלאומית. 

rnrn

תצוגות האופנה יתקיימו ביום רביעי, ה-04.07.17, בשעות 19:30 ו-22:00 בהאנגר 11 בנמל תל-אביב. מכירת הכרטיסים (225 ש"ח) נפתחת ביום ראשון, ה-17.06.17 לרכישה באינטרנט. 

rnrn

rn", #, #, "

הישגיה יוצאי הדופן של המחלקה לעיצוב אופנה, תכנית הלימודים הייחודית שהיא מציעה והשתלבותם של בוגריה בצמרת התעשייה הבינלאומית, הציבו אותה השנה במקום 6 בעולם, בדירוג של המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion. 

rnrn

התצוגה השנתית של בוגרי המחלקה השנקרית הפכה זה מכבר לאחד מאירועי הדגל של עולם האופנה הישראלי והיא מאפשרת להתוודע להלכי הרוח של דור המעצבים הצעיר, כמו גם למגמות אופנה מקומיות ובינלאומיות עכשוויות.

rnrn

מדי שנה מוזמנת המחלקה להשתתף בתחרויות יוקרתיות בינלאומיות למעצבים צעירים, שם זוכים הסטודנטים והבוגרים לשבחים רבים ולחשיפה נרחבת המאפשרת להם היכרות עם גורמים בכירים בתעשייה.

rnrn

rn"'

בודק...