סופשנה 2017: בוגרי ביה"ס לאמנות רב-תחומית מתחו את הגבולות כדי להציג פרויקטים מסקרנים ומבטיחים

חדשות ואירועים

סופשנה 2017: בוגרי ביה"ס לאמנות רב-תחומית מתחו את הגבולות כדי להציג פרויקטים מסקרנים ומבטיחים

'"

rn

33 הסטודנטים המסיימים השנה את המחזור השישי של בית הספר לאמנות רב-תחומית מתפלגים לתחומי הציור, צילום, פיסול ומיצב, וידיאו-ארט, אמנות מחשב, אמנות פעולה ומחקר עיוני. כמה מהם נעים בין התחומים ונוגעים בצורות ביטוי שונות, אך כולם ניסחו מהלך אישי מורכב, שמגדיר את אישיותם ואת תחומי העניין שלהם. 

rnrn

 

rnrn

מגוון הנושאים והשאלות שהפרויקטים בתערוכת הגמר עוסקים בהם משקף את הזהות האישית של התלמידים, האופיינית לחברה בישראל: מפגש מרתק ואינטנסיבי בין ילידי הארץ, מהגרים, פלסטינים אזרחי ישראל ועולים חדשים מארצות שונות הנוגעים בשאלות של זרות ושייכות, קבלה והדרה, חורבן ומלחמה, תשוקה, מיניות ומשפחה. 

rn

rn", #, #, "

שאלות על ציור עכשווי ואפשרות התקיימותו בזירת האמנות האקטואלית מעסיקות כמה מן הציירים והציירות, כמו גם מעמדו של הצילום, ואפשרויות התרגום בין עולם דיגיטלי לעולם ציורי. המציאות חודרת לאמנות בתחומים כמו רצח נשים בחברה הערבית והטרדות מיניות במרחב הציבורי. נוכחות המהגרים האפריקניים במרחב של דרום תל אביב מזינה פרויקט אחד וריטואלים גופניים של טיפוח עצמי מהוות השראה לפרויקט אחר. בין שושלת נשית סולידרית לבין חשאיות של דת וכפירה, בין האינטימיזם הביתי לריק המרחבי ובין מטפורה של לץ מימי בניימי לבין זהות מזרחית פצועה, מוצגים גופי עבודה שונים שמעלים נרטיבים מטרידים, חסרי שקט ותובעי תשומת לב ומחשבה.  

rn"'

בודק...