נועה ברוך היא הזוכה בתחרות דיזל הבינלאומית!

חדשות ואירועים

נועה ברוך היא הזוכה בתחרות דיזל הבינלאומית!

נועה ברוך היא הזוכה בתחרות דיזל הבינלאומית, במסגרת תחרות IT'S! ברוך זכתה בפרס של 10,000 אירו והתמחות בחברת דיזל באיטליה למשך 6 חודשים.

ברוך עלתה לגמר התחרות כפיינליסטית לאחר הגשת הקולקציה Retroperspectiva, אותה יצרה במסגרת פרוייקט הגמר במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, בהנחיית מאיה ארזי, ג׳קלין סופר ואנה סולו. 

הקולקציה עוסקת בהשוואה בין מחברת גזרות בת 50 שנים של סבתה, לתוכנות הדמייה בתלת מימד ליצירת גזרות. נושא המימד והפרספקטיבה אתגרו את מחשבתה והובילו לעיצוב קולקציה אשר יוצרת אשליית פרספקטיבה- בגדים אשר גורמים לצופה לחוש כאילו הוא מתבונן בהם מנקודות מבט שונות, שאינן פרונטליות.

כחלק מאתגרי התחרות, התבקשו המועמדים לעצב פרויקט מיוחד עבור המותג Diesel- מערכת לבוש המבוססת על אחד מהיסודות ספורט, מדים ומועדונים, ואשר תבטא את האסתטיקה של כל מועמד תוך הבנת השפה של דיזל. מערכת הלבוש צריכה לכלול ג׳ינס באופן דומיננטי, כמו גם טכניקות הקשורות בג׳ינס. והכי חשוב, הפיינליסטים נדרשו לעצב בגישה מקיימת.

נועה יצרה לוק ג׳ינס הממשיך את הקונספט של פרוייקט הגמר שלה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, ומדמה צפייה בווסט ג׳ינס מנקודת מבט עליונה. בדי הג׳ינס אשר שימשו ליצירת מערכת הלבוש סופקו לה על ידי דיזל, מסטוקים ישנים ופגומים, ובהם טיפלה בטכניקות מקיימות כגון צריבות לייזר ושטיפות ביתיות, על מנת ליצור גוונים שונים של אינדיגו ופטרנים משובצים. אשליית הפרספקטיבה הועצמה על ידי הכפתורים שהודפסו בתלת ממד בגדלים שונים, הפטרן המעוות אשר נצרב במיוחד עבור כל חלק גזרה, והתיפורים העליונים בג׳ינס אשר נתפרו בגודל ובעובי שונה בחלקים השונים.

International talent support – ITS, הינה הפלטפורמה המוכרת ביותר המציגה ותומכת בכישרונות הצעירים החזקים ביותר מכל העולם.

השנה הוגשו למעלה מ־600 פרויקטים מ־60 מדינות שונות, ומתוכם נבחרו 23 פיינליסטים.

נושא התחרות, Here We Belong, עסק בשייכות למקומות, לתרבויות, לקהילות, ובעיקר לאנושות.

צילומים: דניאל ג'קונט

בודק...