כלי נגינה מקורי שפיתחה אורית דולב בפרויקט הגמר שלה במחלקה לעיצוב תעשייתי זכה בפרס הבינלאומי Red Dot בסינגפור

חדשות ואירועים

כלי נגינה מקורי שפיתחה אורית דולב בפרויקט הגמר שלה במחלקה לעיצוב תעשייתי זכה בפרס הבינלאומי Red Dot בסינגפור

בין רמת-גן לסינגפור: אורית דולב – בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי – זכתה בפרס העיצוב הבינלאומי היוקרתי Red Dot על פרויקט הגמר שלה NOMAD – כלי מיתר דיגיטלי לנווד המודרני. חבר השופטים הבכיר של התחרות התרשם מהחדשנות העיצובית והטכנולוגית שהציגה דולב, שקיבלה את הפרס בטקס חגיגי ורב משתתפים שהתקיים בסינגפור. 

NOMAD הוא כלי מיתר דיגיטלי שנועד לשרוד באורח החיים של הנווד המודרני: צורתו מאפשרת ניידות, מיתרי הגומי מעניקים עמידות, ובשילוב מגבר אלחוטי הוא מציע חוויית נגינה חדשה במהלך המסע. שימוש באזניות מאפשר לנגן בו בכל מקום ובכל זמן, ובאמצעות חיבור לאפליקציה ייעודית ניתן לשלוט על הגדרות הסאונד והמגבר. 

הפרויקט המרשים של דולב זכה לשבחים רבים מאז הוצג באירועי הסופשנה של המחלקה לעיצוב תעשייתי בקיץ 2015 וקטף מדליית זהב בתחרות העיצוב הבינלאומית IDA ואת פרס העיצוב של המגזין הבינלאומי Core77

מוזיקה לנווד המודרני:

תחרות העיצוב הבינלאומית Red Dot יצאה לדרך בשנת 1950, מאז ביססה את מעמדה כאחת הוותיקות, הגדולות והחשובות בעולם. למעלה מ-17 אלף מעצבים מרחבי העולם הגישו את מועמדותם לתחרות השנתית, בה בלטה דולב בקריטריונים הנבחנים, בהם: חדשנות, מקורויות, איכות, שימושיות וצורניות. 

עם שובה לישראל סיפרה דולב כי "היה מרגש לקחת חלק בטקס כה מכובד ולפגוש מעצבים מכל העולם. הופעתי לגלות כי אני המעצבת היחידה שמייצגת את ישראל ואני מקווה שבעתיד יהיו מעצבים ישראלים נוספים". 

בראש העמוד: אורית דולב מקבלת את פרס Red Dot לשנת 2016 (יח"צ)

בודק...