ידיעות תל-אביב: בוגרי מחלקות העיצוב של שנקר קופצים למים

חדשות ואירועים

ידיעות תל-אביב: בוגרי מחלקות העיצוב של שנקר קופצים למים

'"

השנה סיימו את לימודיהם במחלקות העיצוב של שנקר 315 בוגרים, שהגיעו מ-18 מדינות: כך נכתב בפלייר משעשע שהכין מכון שנקר לתיעוד ולחקר העיצוב בישראל לקראת תערוכת הגמר. עוד נכתב בו שכחצי מהם הקדישו בשנה האחרונה לפרויקט הגמר שלהם כ-100-80% משעות היממה, כך שמאחוריהם הרבה לילות לבנים וארוכים. 

rnrn

במחלקה המצויינת לעיצוב טקסטיל בלטו שני פרויקטים שהציעו הסתכלות מחודשת על דברים קיימים: הפרויקט של אינה פבזנר – A Carpet – הוא שטיח סרוג עצום ממדים, שמקור ההשראה שלו בשטיחים המסורתיים מתורכיה ומפרס; רותם סמולסקי יצרה סדרת דוגמאות מצוירות, המבוססות על אלמנטים מושאלים, אותם צירפה לכדי יצירת שפה קישוטית חדשה.

rnrn

במחלקה לעיצוב תעשייתי בלטו הפרויקטים של אביאור זאדה ואליעד מיכל׳, שעבדו יחד על מחקר "אבן יסוד", במסגרתו יצרו חומר חדש המבוסס על ממצאים שאספו ברחבי הארץ; תום הראל, בעבודה "ציפורי רחוב" יצר חוויה ויזואלית חדשה של בתי קינון בהשראת אמנות רחוב, שמטרתם לסייע לדרור, לירגזי ולסיס׳ להתמודד עם קשיי הסביבה.

rnrn

עידו ספיר מהמחלקה לתקשורת חזותית בחר בעבודה "פרנק-ריהל אנימטיבי" כדי לחקור את המאפיינים הטיפוגרפיים של הגופן, מתוכם יצר 3 משקלים חדשים ואחד נוסף ואנימטיבי. 

rnrn

rnrn

בראש העמוד: פרט מתוך פרויקט הגמר המרהיב של אינה פבזנר (צילום: אחיקם בן-יוסף)

rn", #, #'

בודק...