גלריה, הארץ: נעה רביב נמנית עם "16 המעצבים הצעירים שעשו את 2016" של מגזין האופנה הבינלאומי Vogue

חדשות ואירועים

גלריה, הארץ: נעה רביב נמנית עם "16 המעצבים הצעירים שעשו את 2016" של מגזין האופנה הבינלאומי Vogue

'"

שמה של המעצבת הישראלית נעה רביב מככב ברשימת "16 המעצבים הצעירים שעשו את 2016" של מגזין "ווג". באתר המגזין נכתב כי רביב "הוסיפה השנה לרזומה שלה שורה שרוב המעצבים הצעירים יכולים רק לחלום עליה: השתתפות בתערוכת האופנה השנתית היוקרתית של מוזיאון המטרופוליטן".

rnrn

עבודתה של רביב כוללת אלמנטים קשיחים שהודפסו בתלת ממד שאליהם נוסף טקסטיל, באופן שיוצר משחק בין השטוח לתלת־ממדי. היחס בין אלה נבחן בתערוכה "MANUS X MACHINA: fashion in an age of technology", שהתמקדה באופנה בעידן הטכנולוגי וסקרה את האופן שבו עבודת היד נבדלת מייצור באמצעות מכונה.

rnrn

רביב סיימה את לימודיה בשנקר בשנת 2014, וזכתה בפרס הבוגרת המצטיינת על שם פיני לייטרסדורף. פרויקט הגמר שלה, "Hard Copy", כלל שבע מערכות לבוש בעלות אלמנטים שהודפסו בתלת ממד. בלימודיה היא התמחתה בבית האופנה "אסקדה" במינכן, וזמן קצר לאחר השלמתם הציגה את פרויקט הגמר שלה בתחרות "3D Print Show" בלונדון, שבה נבחרה למעצבת האופנה הטובה ביותר מבין 12 משתתפים מרחבי העולם. לאחר הזכייה הוזמנה רביב להשתתף באירועים רבים ברחבי העולם וזכתה לסיקור תקשורתי נרחב, בין היתר גם ב"ווג" איטליה ויפן.

rnrn

rnrn

בראש העמוד: פריטים מהקולקציה החדשה של רביב לשנת לשנת 2017 (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...