גאווה במבטא צרפתי: עדי לב - בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים - זכתה בפרס אופנה בינלאומי על קולקציית הגמר שלה

חדשות ואירועים

גאווה במבטא צרפתי: עדי לב – בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים – זכתה בפרס אופנה בינלאומי על קולקציית הגמר שלה

'"

עד לב-דורי – בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים – זכתה בפרס האופנה היוקרתי MFP לשנת 2016 של מכון האופנה הצרפתי Maison Méditerranéenne des Métiers de la Mode. קולקציית הגמר המרשימה שלה "The Shape of Ink" הציבה אותה בצמרת העשירייה הראשונה של הזוכים – כל אחד מהם יקבל ליווי ותמיכה מקצועיים וחשיפה בינלאומית נרחבת.

rnrn

הקולקציה הייחודית של לב-דורי, אותה הציגה בסיום לימודיה בשנקר בשנת 2015, נוצרה בהשראת עולם ה-Body Modification. האובייקטים מאופיינים בשפה עיצובית המבוססת על קווים גיאומטריים ש"צפים" מעל הגוף, בכך הם מקנים נפח לקונטור המקועקע על העור. גימור מושחר של הפריטים מדמה קו המקועקע על העור, כשחשיפה חלקית של המתכת הכסופה יוצרת דיאלוג עם התכשיט.

rnrn

rn

האובייקטים שעיצבה לב-דורי מבוססים על מבנים המרחפים בחלל, מה שמעורר אצל המתבונן בהם את השאלה: "מה מחבר אותם האחד לשני ולגוף?". 

rn

rnrn

בין הגוף לחומר, בין האובייקט לסובייקט: פריט מתוך הקולקציה הזוכה של לב-דורי (יח"צ)

rnrn

המכון הצרפתי (MMMM), שמקום מושבו במרסיי, פועל מזה 30 שנה לקידום ופיתוח מעצבי אופנה ואביזרים בזירה המקומית וברחבי המזרח-התיכון. הוא שותף פעיל בתכנית לתואר ראשון ושני בניהול אופנה וטקסטיל של אוניברסיטת ומרסיי (AMU) ומוביל שיתופי פעולה עם האקדמייה והתעשייה. 

rnrn

מאז שנת 2010 מוביל ה-MMMM את תחרות ה-MFP, בה מתמודדים מדי שנה מאות מעצבים צעירים ומבטיחים. צוות השופטים כולל בכירים מבתי האופנה הבינלאומיים המובילים, בהם Dior ו-Chanel. 

rnrn

בראש העמוד: פריט מתוך קולקציית הגמר של לב-דורי "The Shape of Ink" (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...