אורית דולב, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי, זכתה בפרס בינלאומי על פרויקט הגמר שלה - כלי נגינה לנווד המודרני

חדשות ואירועים

אורית דולב, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי, זכתה בפרס בינלאומי על פרויקט הגמר שלה – כלי נגינה לנווד המודרני

"מוצר מעוצב היטב, בעל גימורים מדוייקים ושילוב נהדר של חומרי גלם": כך נימק חבר השופטים את זכייתה של אורית דולב – בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי – בפרס העיצוב היוקרתי של המגזין הבינלאומי Core77. פרויקט הגמר שלה NOMAD – כלי מיתר דיגיטלי לנווד המודרני – בלט במקוריותיו ובאיכותו וזיכה אותה במקום הראשון בקטגוריית "מוצרי צריכה". 

"בעולם של נדודים, מוזיקה היא העוגן, הבית ויומן המסע", סיפרה דולב על ההשראה לפרויקט שפיתחה: "במהלך מסעותיי נחשפתי לדור חדש של נוודים, הבוחר למלא את התרמיל במיטב חידושי הטכנולוגיה ומבקש ליהנות מהאפשרויות שמציעה הקידמה". 

NOMAD הוא כלי מיתר דיגיטלי שנועד לשרוד באורח החיים של הנווד המודרני. צורתו מאפשרת ניידות, מיתרי הגומי מעניקים עמידות, ובשילוב מגבר אלחוטי הוא מציע חוויית נגינה חדשה במהלך המסע. בתוך כך, שימוש באזניות מאפשר לנגן בו בכל מקום ובכל זמן, ובאמצעות חיבור לאפליקציה ייעודית ניתן לשלוט על הגדרות הסאונד והמגבר. 

פרס העיצוב הבינלאומי של מגזין Core77 יצא לדרך בשנת 2011 במטרה לחשוף ולקדם מצויינות וחדשנות בעיצוב, מאז הספיק לבסס את מעמדו כאחד הבולטים בתחומו. מדי שנה מתמודדים מאות מעצבים ותיקים וצעירים ב-14 קטגוריות עיצוב, בהן: ריהוט, מוצרי צריכה, עיצוב בשירות החינוך וממשקי משתמש.

צוות השופטים המקצועי של התחרות מונה בכירים בעולם האקדמיה, התעשייה והעיצוב מ-15 מדינות ברחבי העולם – יחד הם בוחנים בקפידה את העבודות המצטיינות. יחד עם גביע ייחודי המוענק למעצבים הנבחרים – בהם גם דולב – הם זוכים בחשיפה בינלאומית נרחבת ובזרקור יוקרתי על עבודתם. 

בראש העמוד: NOMAD – כלי נגינה לנווד המודרני (יח"צ)

בודק...