תהליך ההרשמה

מועמדים המעוניינים להירשם לאחת המחלקות בשנקר יכולים לעשות זאת באופן עצמאי דרך האתר, או להיעזר ביועצי הלימודים של מרכז המידע והרישום:

  • הרשמה מקוונת: מאפשרת הרשמה ישירה ומהירה באמצעות אתר האינטרנט. על תהליך הרשמה זה חלים כל הכללים הרגילים, כמפורט בתקנון.
  • הרשמה באמצעות יועצי הלימודים: ניתן להסתייע ביועצי הלימודים שלנו ולבצע הרשמה טלפונית דרך מרכז המידע והרישום (התשלום באמצעות כרטיס אשראי): 1-800-55-1111. המעוניינים לשלם במזומן או בצ'ק יכולים להגיע למרכז (ביאליק 125, רמת-גן, קומת הכניסה) בימים ראשון-חמישי בין השעות 20:00-08:00, או בימי שישי בין השעות 13:00-09:00.

עלויות ההרשמה

  • מועמדים לפקולטה לעיצוב ולמחלקה לאמנות רב-תחומית: דמי הרישום למחלקה אחת - 750 ש"ח (350 ש"ח דמי רישום + 400 ש"ח תשלום עבור בחינות); הרשמה ל-2 מחלקות - 850 ש"ח (350 ש"ח דמי רישום + 500 ש"ח תשלום עבור בחינות).
  • מועמדים לפקולטה להנדסה: דמי הרשמה (מחלקה אחת או שתיים) - 350 ש"ח.
  • מועמדים לתואר שני בעיצוב: דמי הרישום - 350 ש"ח. בוגרי שנקר שסיימו את לימודיהם ב-3 השנים האחרונות זכאים ל-50% הנחה מסכום זה.
  • משוחררי צה"ל בעלי תעודת לוחם שיתקבלו ללימודים ויחלו אותם, זכאים להחזר דמי הרשמה לאחר תחילת שנת הלימודים.

המסמכים הנדרשים להרשמה
שימו לב: לבקשות חריגות (כמו דחייה בהגשת חלק מהמסמכים) יש לצרף מכתב הסבר ותעודות מתאימות!

המסמכים הנדרשים להרשמה לתואר ראשון:

  • צילום תעודת בגרות: מי שטרם קיבל תעודה יצרף אישור רשמי של משרד החינוך על זכאות לתעודה כולל ציונים. מועמד שעדיין אין בידו אישור זה יציג טופס "אישור על ציוני תעודת בגרות" מלא וחתום על ידי מנהל בית-הספר התיכון. בעלי תעודת בגרות מחו"ל מתבקשים להעביר צילום של התעודה המאושרת כשוות ערך לתעודת בגרות על ידי משרד החינוך (לפרטים יש לפנות ליחידה להערכת השכלה תיכונית מהארץ ומחו"ל: 02-5601371/2).
  • צילום תעודת הנדסאי או פסיכומטרי (לנרשמים להנדסה בלבד): למי שאין פסיכומטרי וטרם קיבל תעודת הנדסאי, יעדכן בכתב על הגשה מאוחרת של דיפלומת ההנדסאי.
  • צילום תעודת זהות: מועמד שאינו תושב ישראל יתבקש להעביר צילום דף פרטים אישיים מהדרכון.

המסמכים הנדרשים להרשמה לתואר שני:

  • צילום זכאות לתואר ראשון יחד עם גיליון ציונים.
  • קורות חיים מעודכנים.
  • צילום תעודת זהות.

איך מוסרים את המסמכים?

  • באמצעות הדוא"ל של מרכז הרישום והמידע של שנקר ניתן לשלוח מסמכים חסרים. אנא הקפידו לציין בשורת הנושא "השלמת מסמכים" יחד עם שם מלא ומספר תעודת זהות.
  • משלוח בפקס: 03-7446552.
  • בדואר רגיל: ניתן לשלוח צילום של כל מסמך חסר למרכז המידע והרישום של שנקר בכתובת: אנה פרנק 12, רמת-גן, מיקוד 52526.
  • במסירה ידנית: ניתן להגיע למרכז המידע והרישום השוכן ברחוב ביאליק 125 רמת-גן (קומת כניסה) בימים ראשון-חמישי, בין השעות 20:00-08:00, ובימי שישי בין השעות 13:00-09:00.

ביטול הרשמה

נוהל החזרים

  • שימו לב: דמי הרישום אינם מוחזרים בשום מקרה.
  • דמי הבחינות מוחזרים רק במידה ובקשת הביטול התקבלה לפני מועד הבחינה.
  • מקדמת שכר לימוד תוחזר במלואה במידה והבקשה התקבלה עד לתאריך 15.08.14.
  • מחצית ממקדמת שכר הלימוד תוחזר במידה ובקשת הביטול התקבלה בין ה-16.08.14 ל-15.09.14, לאחר מכן לא תוחזר. 
  • מידע נוסף ניתן למצוא בתקנון שכר הלימוד של שנקר.

אישור הרשמה

  • מועמד שנרשם ללימודים והעביר את כל המסמכים המצויינים לעיל, יקבל אישור באמצעות הדוא"ל. קבלת האישור מעידה על קליטת בקשת המועמד ואינה מהווה אישור קבלה לשנקר.

אישור קבלה

  • מועמדים שעמדו בכל תנאי הקבלה יקבלו באמצעות הדוא"ל הודעה על קבלתם יחד עם הנחיות להמשך התהליך.
  • מועמדים שהתקבלו ללימודים צריכים לשלם את המקדמה ע"ח שכר לימוד במועד שנדרשו, ולא קבלתם תתבטל.

הודעת דחייה

  • מועמדים שבקשתם נדחתה יקבלו הודעה באמצעות הדוא"ל. 
  • מועמדים שקבלתם למחלקה אחת נדחתה, יוכלו להציג מועמדותם למחלקה אחרת שבה דרישות הקבלה מתאימות, זאת בתנאי שההרשמה עדיין פתוחה. לפיכך, מומלץ בשלב ההרשמה הראשונה לבצע רישום לשתי מחלקות לימוד.

בקשה לשינוי/הוספת מחלקה

  • בקשה לשינוי מחלקות הלימוד ניתן לבצע באמצעות הדוא"ל בלבד. בפניה יש לציין פרטים אישיים מלאים (שם ומספר תעודת זהות), מחלקות הלימוד אליהם בוצע הרישום ומחלקות הלימוד המבוקשות לאחר השינוי.
  • בקשה לשינוי מחלקה ניתן להגיש עד תום מועד ההרשמה של המחלקות הרלוונטיות.

חשוב לדעת:

  • כל ההודעות בעניין מועמדות ללימודים, כולל זימונים לבחינות והודעות על קבלה/אי קבלה, נשלחות באמצעות הדוא"ל - אנא הקפידו על תקינות הפרטים בעת ההרשמה.
  • לאחר מועד הריאיון תישלח באמצעות הדוא"ל הודעה על קבלה (והמשך תהליך רישום) או אי-קבלה.
  • החלטת ועדת הקבלה הינה סופית ואינה ניתנת לערעור.
  • מועמד שהתקבל משריין את מקומו רק לאחר הסדרת תשלום מקדמת שכר הלימוד.
  • מועמד שהתקבל ולא מממש את זכותו בשנה"ל הנוכחית, קבלתו אינה נשמרת לשנה הבאה.
  • מידע נוסף ניתן למצוא בתקנון שכר-לימוד המלא.

לפרטים נוספים ולהרשמה צרו קשר עם מרכז המידע והרישום בטלפון 1-800-55-1111 (מענה אנושי 24 שעות ביממה) או השאירו פרטים בטופס המצ"ב ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם:

מתעניינים בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111 או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111 או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>