סגל אקדמי

נהלים לסגל אקדמי בשנקר

להלן קובץ הנחיות ונהלי עבודה בנושאים אקדמיים שוטפים כפי שנקבעו על ידי הנהלת שנקר. נהלים אלה מחייבים ומהווים חלק בלתי נפרד מהגדרת תפקידיו של מרצי שנקר. נהלים אלו נועדו לשמור על התנהלות תקינה וראויה בין הסטודנטים לסגל ולהנהלה האקדמית.

אנא קראו אותם בעיון ופעלו על פיהם.

עדכונים שוטפים מהמזכירות האקדמית יישלחו לכתובות הדואר האלקטרוני.

  • מסמך זה נכתב בלשון זכר אך מתייחס לנשים ולגברים כאחד!

מערכת המידענט

המכללה מעמידה לרשות המרצים מערכת מקוונת לקבלת מידע אישי למרצה. במערכת זו ניתן לקבל את רשימת השיעורים, לוח הבחינות, לצפות ולהדפיס רשימת תלמידים, מערכת השעות, ערעורי סטודנטים על ציון ועוד.

יש להיכנס לאתר הבית של שנקר>סגל ועובדים> כניסה למידענט.

או דרך קישור זה.

לקבלת עזרה ניתן לפנות למייל meydanet@shenkar.ac.il , בנושא ההודעה יש לציין: מערכת מידענט מרצים. בגוף ההודעה: שם מלא, מס' ת.ז. פרטי התקשרות ותאור הבעיה בקצרה.

בנוסף לכל שיעור ישנו קורס מקוון בו ניתן ליצור כלים לבניית מערכי שיעור ותכנים, קבצי מולטימדיה, פורומים, מטלות להגשה, בחנים מקוונים ועוד. כל זאת באתר מערכת השביט-Moodle, או דרך אתר הבית של שנקר -> סגל ועובדים -> שביט- Moodle (ניתן להיכנס ישירות המידענט לאתר הקורס המקוון בלחיצה על האייקון בצורת האות M).

מערכת השביט-Moodle

טרם פניה לעזרה כדאי להיכנס להדרכה מקוונת באתר תפריט עליון -> תמיכה-> הדרכה לסגל.

ניתן לקבל עזרה במייל shavit@shenkar.ac.il .

בנושא ההודעה יש לציין: מערכת שביט- Moodle. בגוף ההודעה: שם מלא, מס' ת.ז. פרטי התקשרות ותאור הבעיה בקצרה.

מרצים נדרשים לעדכן את פרטיהם האישיים ואת כתובת הדואר האלקטרוני באמצעות מערכת המידענט. כתובת המייל הינה הדרך הרשמית ליצירת קשר על ידי שנקר. באחריות המרצים לעדכן שינויים בדרכי יצירת הקשר עימם.

המרכז למצוינות בהוראה

המרכז תומך במרצי שנקר באמצעות תכנית רחבה של שירותים, תכניות יוזמות וסדנאות. במרכז מתקיימים שיתופי פעולה עם מרצים, מחלקות ופקולטות ליצירה וקידום סביבות למידה עשירות, מגוונות ועדכניות. מידע נוסף באתר המרכז.

פורום "עדכונים כלים ומידע לסגל"

לשימושכם, פורום מידע המיועד לחברות וחברי הסגל בשנקר. בפורום תוכלו למצוא: 

– עדכונים שוטפים משנקר. 

– קולות קוראים למחקר ושיתופי פעולה. 

– לוגו שנקר (באיכות שתמיד רציתם) יחד עם קובץ הנחיות לשימוש נכון בלוגו (style guide). 

– פורמטים שנקריים של word ו PowerPoint. 

– פורום דיונים לסגל.

– מידע מהמרכז לקידום הוראה הכולל הנחיות וכלים לבניית סילבוס ומבחנים.

ועוד!!! 

על מנת להצטרף יש ללחוץ על הקישור הבא.

הכניסה למערכת הינה באמצעות חשבון מייל שנקרי בלבד עם הסיומת shenkar.ac.il@.

יש לפנות לרגינה אדמוביץ' בבקשה לקבלת מייל שנקרי academic@shenkar.ac.il

תכנית הקורס

  1. מרצות ומרצי המכללה נדרשים/ות להעביר סילבוסים מעודכנים של כלל הקורסים אותם/ן הם/ן מלמדים לאישור ראש המחלקה סילבוסים לקורסים בסמסטר א׳ יעברו לאישור שבועיים לפני תחילת שנת הלימודים. סילבוסים לקורסים בסמסטר ב' יש להעביר עד לתחילת חודש פברואר. לאחר אישור ראש המחלקה לסילבוס, המרצה י/תזין את הסילבוס באתר הקורס במערכת ה-Moodle.
  2. חובת המרצה להציג בפני הסטודנטים בשיעור הראשון של הסמסטר את נושאי הקורס, תוצאות הלמידה המיועדות, אופן הלמידה (פיזי/זום/היברידי/סדנה/קבוצות וכו׳), מספר וסוג המטלות ואת מבנה ההערכה.
  3. הסילבוס יכלול את שם הקורס ומספר הקורס, דרישות אקדמיות מקדימות (קורסי קדם), תקציר הקורס, תוצאות הלמידה, תוצרי הקורס, חובות הקורס ומבנה ההערכה, מבנה הקורס (כולל מועדי הגשות) ורשימה ביבליוגרפית.
  4. יש לעדכן את הרשימה הביבליוגרפית מדי שנה, לכלול ברשימה ספרים, מאמרים, אתרי אינטרנט ומקורות מידע מקוונים. אנא וודאו כי בקטלוג הספרייה מצויים הפריטים אותם נדרשים הסטודנטים לקרוא. במידה וחסר פריט, אנא הזמינו מבעוד מועד באמצעות מזכירות המחלקה. תבנית סילבוס בפקולטה להנדסה // תבנית סילבוס בפקולטה לעיצוב.
  5. בקורס בו קיימות קבוצות מקבילות, חובה לקבוע סילבוס אחיד, גם אם כל קבוצה לומדת אצל מרצה אחר/ת.
  6. ראש המחלקה הוא הסמכות האקדמית לאישור סילבוס הקורס. אנא אשרו את  הסילבוס אל מול ראש המחלקה לפני תחילת שנת הלימודים על פי לוח הזמנים המפורט בתקנון זה. 

רישום לקורסים

  1. הרישום לקורסים הינו סמסטריאלי ומתבצע לפני פתיחת הסמסטר אך ורק על ידי מתאמות המחלקות. רשימה סופית של הסטודנטים בקורס תועבר בשבוע השלישי של הסמסטר. 

לאחר קבלת הרשימה הסופית, לא יאושר לסטודנטים רישום רטרואקטיבי לקורס.

תאריך אחרון לשינויים במערכת סמסטר א'- סיום השבוע השני של הסמסטר.

תאריך אחרון לשינויים במערכת סמסטר ב'- סיום השבוע השני של הסמסטר.

  1. אין לאפשר לסטודנט/ית להשתתף בקורס אם אינו/ה רשום/מה אליו ואין לאפשר לו/לה להשתתף בקבוצת לימוד אחרת מזו שאליה הוא/היא רשום/ה. כמו כן, לא יקבלו תרגילים ועבודות מסטודנט/ית ששמם אינו מופיע ברשימת הסטודנטים ולא יועברו ציונים לסטודנט/ית שאינו רשום/מה ברשימה הסופית. אנא בידקו  את רשימות הסטודנטים גם במהלך הסמסטר.
  2. נוכחות הסטודנט/ית בשעורים הינה חובה, למעט בקורסים בהם המרצה קבע/ה מראש שאין חובת נוכחות. היעדרות מעל שלושה שיעורים (ובקורסים המתקיימים פעמיים בשבוע, מעל 6 שיעורים) תגרור רישום ציון נכשל באותו קורס ויהיה חובה לחזור על הקורס בסמסטר אחר. היעדרות בשל מילואים, טיפולי פוריות הריון ולידה, או סיבה אחרת שקיבלה אישור ראש המחלקה או אישור המינהל האקדמי) זאת על פי תקנון שנקר אינה נכללת במניין ההיעדרויות.
  3. התקנון אוסר להירשם לקורסים החופפים בשעות הלימוד. מרצים/ות מתבקשים/ות לא לתת אישורים המתירים זאת. אישורים חריגים יינתנו על ידי ראש המחלקה וראש המינהל האקדמי בלבד.

פטור מקורס

הבקשה לפטור מקורס אקדמי תעשה באמצעות המתאמת האקדמית של המחלקה בהתאם למקובל. פטור מקורס מחייב אישור מרצה הקורס ואישור ראש המחלקה.

מילוי חובות הקורס

  1. הסטודנטים/ות חייבים למלא את דרישות הקורס (נוכחות, עבודות, תרגילים, בחינות וכד'), במועדים שנקבעו לכך על ידי המרצה.
  2. על המרצה להקפיד כי כל הדרישות מולאו, בטרם יועברו הציונים הסופיים למדור הבחינות במינהל האקדמי.

עבודות

  1. מועד הגשת העבודה הוא היום שנקבע על ידי המרצה, המחלקה או המינהל האקדמי. בכל מקרה, המועד האחרון להגשת העבודה לא יהיה מאוחר מ- 45 יום מסוף הסמסטר. חריגה מכלל זה תיתכן רק באישור ראש המחלקה.

במקרה של הגשה מאוחרת ולא על פי הנדרש, יש לחייב את הסטודנט/ית, גם אם סיים/ה את כל חובות השמיעה, בתשלום שכר לימוד נוסף על פי כללי תשלום שכר הלימוד של שנקר. אין לקבל עבודה מסטודנט/ית אם היא מוגשת לאחר שחלפו שנתיים מיום שסיים/ה את לימודיו לתואר. במקרים חריגים ניתן לפנות לוועדת הוראה עליונה.

  1. אין לקבל ואין לבדוק עבודות של סטודנטים/ות ששמם אינו מופיע ברשימות הרשומים לקורס בדו"ח שהופק על ידי מזכירויות המחלקות.

בחינות

  1. חובה לקיים לכל בחינה שני מועדים.
  2. מועד מיוחד (מועד ג') יינתן בהתאם לתקנון הסטודנטים ורק באישור המינהל האקדמי.
  3. אין לשנות מועד בחינה שפורסם ואין להעבירו לשיעור האחרון של הקורס. אישורים לשינוי תאריך הבחינה יינתנו רק במקרים חריגים ובאישור ראש המחלקה והמינהל האקדמי.
  4. אופן הבחינה
    כל מרצה רשאי להחליט על אופן הבחינה באחת מהדרכים הבאות:
    • בכתב וללא ספרות ו/או חומר עזר.
    • בכתב עם ספרות ו/או חומר עזר.
    • בחינה בע"פ על בסיס אישור של המרכז לסטודנטים לקויי למידה (במרכז הלה).
    • מבחן לדוגמא, או אוסף מייצג של שאלות לדוגמא, יוצג לסטודנטים (או יעלה למערכת הmoodle) במהלך הסמסטר או לקראת סופו.
  5. את שאלון הבחינה יש להקליד באופן עצמאי. אין למסור להקלדה לגורמי חוץ. שכפול השאלון ייעשה במכללה.
  6. כלל המבחנים יועברו באמצעות מערכת המידענט שתאפשר הצפנת קבצים. יש להעביר את טפסי המבחנים של מועד א' ומועד ב' דרך מערכת המידענט עד עשרה ימים לפני מועד א' (את שניהם).
  7. בראש שאלון הבחינה יופיעו פרטי הקורס: שם הקורס, מספרו, סמסטר, שנה, מועד (א', ב', מיוחד), שם המרצה, תאריך הבחינה, משך הבחינה, חומר עזר המותר לשימוש בבחינה וכן כל פרט אחר הראוי לציון. יש לציין אם הבחינה מחייבת מחברת בחינה.
  8. בכל קורס הניתן על ידי יותר ממרצה אחד, המבחן יחובר במשותף על ידי כלל המרצים. הדרישות מהסטודנטים/ות ואמות המידה להערכה תהיינה אחידות לגבי כל קבוצות הקורס בפרמטרים הבאים: משך הבחינה, דרגת קושי השאלות, חומר עזר אסור ומותר, הרכב השאלות, משקלן וכו'.
  9. פורמט הבחינה וכן כלל הפרמטרים יהיה שווים בכל מועדי הבחינה.
  10. במסגרת הצעדים שהמכללה מקיימת לקידום שוויון מגדרי ומתוך הבנה של חשיבות השפה ביצירת שיח שוויוני, נבקש כי בניסוח בחינות ומטלות יעשה שימוש בלשון רבים או בלשון הפונה לכלל המינים. לדוגמא: חשבו, פִתרו  או בצירוף מודאלי לדוגמא: יש לתכנן, אין להשתמש וכו'. על פי מחקר שנערך על ידי ד"ר קריכלי-כץ , ציונן של נשים במבחנים בכלל ובהבנת הנקרא ובמתמטיקה בפרט, נפגע משמעותית כאשר הפניה אליהן נעשית בלשון זכר. אולם, כאשר ישנה התאמה בין לשון הפניה למין הנבחן או הנבחנת, הפער הביצועי בין גברים לנשים במבחנים מצטמצם.
  11. על המרצה להיות נוכח/ת בשנקר ביום הבחינה (מועד א' ו-ב'). יש לגשת לכיתת הבחינה אחרי מחצית השעה הראשונה מתחילת הבחינה ובחצי השעה האחרונה של הבחינה. בכל יתר זמן הבחינה יש חובת זמינות בטלפון. במקרים חריגים רשאי ראש המחלקה לאשר את היעדרות המרצה ולמנות ממלא מקום בתיאום עם המרצה. במקרה זה מרצה הקורס אחראי/ת להסבריו ולהבהרותיו של ממלא המקום.
  12. משך הבחינה נקבעת על ידי המרצה. הארכת זמן עד 15 דקות נתונה לשיקול דעת של המרצה. מעבר לכך הארכה כרוכה באישור ובתאום עם ראש המחלקה.
  13. המרצה יהיה/תהיה נוכח/ת בשנקר עד תום הבחינה. בתום הבחינה, המבחנים יועברו לסריקה. עם סיום הסריקה יקבל המרצה מייל שהמבחנים זמינים לבדיקה. בדיקת המבחנים תעשה באמצעות כלי לבדיקת מבחנים "תומגרייד".
  1. התאמות אקדמיות יינתנו לסטודנטים/ות עם לקויות למידה או בעיות פדגוגיות וטיפוליות שונות רק על ידי מרכז הִלה- המרכז לקידום הסטודנט או פסיכולוגית שנקר. מרצים/ות לא רשאים/ות לאשר התאמות לסטודנטים/ות.

המרצים והמרצות נדרשים לכבד את החלטות מרכז הִלה ולפעול על פיהן.

  1. סטודנטים/ות בעלי אישורים ממרכז הִלה זכאים לקבל התאמות על פי המפורט באישור המרכז. האישור יוצג בכל בחינה.

סטודנטים/ות אשר על פי המרכז זכאים להתעלמות משגיאות כתיב, יסומנו מחברותיהם על ידי מדבקה מיוחדת.

  1. בחינות בע"פ לסטודנטים/ות לקויי למידה תתקיימנה רק במקרים חריגים והן טעונות אישור מרכז הִלה וראש המינהל האקדמי.

בחינה בע"פ תיערך בתאום עם המרצה.

  1. פרטי התקשרות גב' חגית וינברג ראש מדור בחינות, ציונים ובוגרים במינהל האקדמי: hagit@shenkar.ac.il   03-6110170/ 050-4440869

בדיקת מטלות ומתן ציונים

  1. על המרצה להעביר את הציונים לחגית וינברג, ראש מדור בחינות, ציונים ובוגרים במינהל האקדמי, ולמתאמת המחלקה.
    • מבחנים

ציונים יוחזרו לאחר 14 יום קלנדרים מיום קיום הבחינה לכיתות עד 100 סטודנטים.  לכיתות המונות מעל 100 סטודנטים יינתנו שבעה ימים נוספים להחזרת ציונים.

  • עבודות

ציונים יוחזרו תוך 3 שבועות ממועד האחרון להגשת העבודות. בכיתות מעל 100 סטודנטים יוחזרו ציונים תוך 4 שבועות.

  • עבודות סמינריוניות

ציונים יוחזרו תוך 6 שבועות ממועד הגשת העבודה.

הציונים יימסרו על גבי קובץ "רשימת תלמידים למילוי ציונים" שיועבר ע"י גב' חגית וינברג והעתק יישאר בידי המרצה.

המחברות הסרוקות יופיעו במידענט ברגע שהציון יוזן במערכת.

  1. בחינות מועד א' מתקיימות בסוף הסמסטר ומתרכזות בתקופה של עד ארבעה שבועות. כתוצאה מכך הבחינות מתקיימות בהפרשי זמן קצרים.

בחינות מועד ב' של קורסים בסמסטר א' מתקיימות במהלך הלימודים בסמסטר ב'.

מועדי א' של בחינות בקורסים שנלמדו בסמסטר ב' מתקיימים בתחילת חופשת הקיץ.

מועדי ב' של בחינות בקורסים שנלמדו בסמסטר ב' עם סיום מועדי א'.

מועד מיוחד (מועד ג') של בחינות בקורסים יינתנו על פי הצורך ובאישור מיוחד (ע"פ המפורט בתקנון הסטודנטים).

  1. מתאמת המחלקה תעקוב אחר מועד מסירת הציונים ותדווח לראש המחלקה, לדיקן הפקולטה ולמדור בחינות במינהל האקדמי על אי הגשת ציונים וסיום בדיקת הבחינות במועד שנקבע. המרצים נדרשים לעמוד בלוח הזמנים של בדיקת מטלות הקורס.
  2. הציונים הסופיים בקורס יועברו ע"ג קובץ אקסל שיישלח על ידי חגית וינברג (שאותו ניתן גם להנפיק דרך מערכת המידענט). את הקובץ יש לשלוח בדוא"ל למדור ציונים hagit@shenkar.ac.il תוך 14 ימים קלנדרים מיום הבחינה.
  3. להלן סימולי הציונים הנהוגים בשנקר:

ציון נומרי בקורס – 1-100

השתתף – 222

עובר – 333

נכשל – 111

לא השלים חובותיו – 888

לא נבחן – 555

ערעור על ציון

  1. סטודנט/ית רשאי/ת לעיין בבחינתו/מבחן בית באמצעות מערכת המידענט (או במועד חשיפת הבחינה)  ולערער על ציון הבחינה בתקופה של עד 4 ימים מיום פרסום הציון.
  2. תשובת המרצה לערעור תתקבל דרך מערכת המידענט. בתקופת הבחינות באחריות המרצה להיכנס למערכת המידענט ולבדוק פניות וערעורים של סטודנטים/יות.  יש להשיב על הערעור תוך 5 ימים מיום הגשתו.
  3. סטודנט/ית אשר חולק/ת על החלטת המרצה בעניין ערעורו, רשאי/ת להגיש פניה מנומקת בכתב לראש המחלקה.
  4. לא ניתן לתקן ציונים לאחר קבלת אישור זכאות לתואר.
  5. לא ניתן לערער על ציון של פרויקט כאשר הוא ניתן בהרכב של ועדת בוחנים.
  6. בדיקת הערעור עשויה לאשש את הציון שנקבע, להעלותו או להורידו.
  7. במקרים חריגים ראש המחלקה רשאי לדון בערעורים שלא ניתנה עליהם תשובה תוך 14 יום.
  8. סטודנט/ית שהגיש/ה ערעור על בחינה ולא קיבל/ה מענה מהמרצה עד ליום הבחינה השני (בין אם מדובר במועד ב' או מועד ג'), יקבל/תקבל את הציון הגבוה מבין שני המועדים בהם נבחן/ה.

נוהל חשיפת מחברות בחינה

עיון וערעור בבחינה חסויה:

1. צפייה בבחינה חסויה- בשאלון הבחינה, מחברת הבחינה, ובדף

סימון התשובות שלו תעשה במסגרת מפגש אישי עם המרצה.

2. לאחר פרסום הציונים בקורס, יתקיים מועד חשיפת מחברות בחינה של

המרצה במועד שייקבע ויפורסם מראש.

2.1 . מועד חשיפת המחברות של מועד א' יתקיים לא יאוחר מחמישה ימים

קלנדריים לפני מועד ב'.

2.2 . מועד חשיפת המחברות של מועד ב' יתקיים לא יאוחר משבועיים ( 14

ימים קלנדריים) לאחר פרסום הציונים.

2.3 . מועדי חשיפת המחברות (תאריך, שעה ומיקום) יפורסמו יחד

עם פרסום הציונים.

2.4 . מועד חשיפה נוסף יקבע במידת הצורך על מנת לאפשר למי שנמנע ממנו להגיע    

למועד החשיפה שנקבע מראש.

3. חשיפת הבחינות תיעשה תחת השגחה ולא תהיה אפשרות להעתיק את

הבחינה, לצלמה או להוציאה מהחדר.

4. בדיקת הערעור תתבסס על בדיקה חוזרת של התכנים הרלוונטיים

במחברת הבחינה ולא כל תוכן אחר.

5. תשובות על ערעורים למועד א' יפורסמו לא יאוחר מחמישה ימים קלנדריים לפני

מועד ב', תשובות על ערעורים למועד ב' יפורסמו לא יאוחר מחמישה ימים

קלנדריים לאחר מועד החשיפה השני.

6. באם תהיה חריגה מהנהלים בין המועדים, הסטודנט/ית זכאי/ת לבחור את הציון

הגבוה משני המועדים.

7. שאלות הבחינה והתשובות יוצגו לסטודנט/ית על ידי המרצה.

היעדרות מרצה משיעור

  1. יש להודיע על היעדרות משיעור למזכירות המחלקה מוקדם ככל האפשר, כדי שניתן יהיה ליידע את הסטודנטים/ות ולתאם שיעור השלמה.
  2. על היעדרות ידועה מראש, כדוגמת מילואים, חופשת לידה יש להודיע לראש המחלקה ולמזכירות המחלקה.
  3. בהתאם להוראות, אין להיעדר משיעורים, אלא אם מדובר במחלה, מילואים או אם נתקבל אישור בכתב מראש המחלקה.
  4. המרצה נדרש/ת להשלים את השיעור החסר. מרצה בפקולטה לעיצוב יתאם שיעור השלמה מול מתאמת המחלקה ובפקולטה להנדסה מול המתאמת וגב' בלה דורפמן, ראש מדור מערכות לימודים.

סיוע בהשלמת לימודים לסטודנט שחזר משירות מילואים

המרצה מחוייב/ת לסייע לסטודנט בהשלמת חומר הלימודים שהחסיר בתקופת מילואיו, על פי הנחיות מל"ג- התאמות לסטודנטים/ות המשרתים/ות במילואים.

רכזת המילואים בדקאנט הסטודנטים תעדכן את המחלקה ואת סגל ההוראה במידה ויינתנו התאמות אקדמיות נוספות.

סטודנטים/יות עם לקויות למידה, הפרעות קשב ומוגבלויות וסטודנטים/ות מאוכלוסיות מיוחדות

הִלה – המרכז לקידום הסטודנט, אמון על הטיפול בסטודנטים/יות עם לקויות למידה והפרעות קשב, סטודנטים/יות עם מוגבלויות וסטודנטים/יות דוברי שפה זרה (עולים.ות חדשים.ות, יוצאי העדה האתיופית וסטודנטים/יות מהחברה הערבית).

סטודנטים/יות המקבלים/ות אישור להתאמות בבחינות מטעם הִלה עברו דרך המרכז, הציגו אבחון תקף או אישור רפואי, ונמצאו זכאים להתאמות בבחינות בהתאם לקריטריונים.

מרכז התמיכה אינו נותן אישורים להתאמות בבחינות שלא על-סמך מסמכים רשמיים ותקפים. המרצות והמרצים נדרשים לכבד את ההתאמות הלימודיות ולתת לסטודנטים/יות את מלוא הסיוע הנדרש על מנת לקדמם בלימודים במכללה.

רשימת ההתאמות המאושרות נמצאת אצל הבוחנים.ות בעת הבחינה, ועליהם.ן לוודא כי כל הסטודנטים.ות יקבלו את ההתאמות הרשומות.

במקרים מסוימים, ההתאמות הניתנות דורשות אישור מרצה (למשל: המרה למבחן בית, הכנסת חומר עזר למבחן וכו'). בחלק מן המקרים, לאחר שההתאמה אושרה, הסטודנטים.ות מתבקשים.ות לפנות ישירות אל המרצה לקבלת אישור ליישם את ההתאמה, במקרים אחרים תיעשה פנייה ישירה ממרכז התמיכה למרצה.

מרכז התמיכה מעודד ומנחה סטודנטים.ות לפנות באופן ישיר לסגל ההוראה לשתף בקשיים ולחפש פתרון משותף, מתוך אמונה במקצועיות המרצה והיכולת להבין לעומק את השילוב בין הדרישות הפדגוגיות, הקושי של הסטודנט.ית והאפשרויות לפתרון הולם. אישור סופי להתאמה יינתן דרך המרכז לקידום הסטודנט.

מרצים.ות מוזמנים.ות להתייעץ עם צוות המרכז בסוגיות פרטניות או כלליות העולות אל מול האוכלוסיות שצוינו וחשיבה משותפת על פתרונות אפשריים.

כל מידע המגיע לידי המרצה מטעם מרכז התמיכה הינו חסוי, אין להעבירו או לדון בו עם גורם אחר, ביחידות או בפומבי, ללא אישור מפורש של הסטודנט.ית או נציגה של צוות הלה.  

בכל שאלה, ניתן לפנות להִלה – המרכז לקידום הסטודנט office-hila@shenkar.ac.il

רעות שליט- מנהלת הִלה המרכז לקידום הסטודנט y-hila@shenkar.ac.il 03-6110171

שירה קליימן – רכזת נגישות  neg-hila@shenkar.ac.il 03-6110181

ד"ר ליאור עידן בר נחום – מנהלת שירותי הייעוץ הפסיכולוגי psy@shenkar.ac.il

רעה בורשטיין – יועצת לקויות למידה ותמיכה rhea-hila@shenkar.ac.il

עוזרי הוראה

  1. העסקת עוזרי הוראה/בודקי בחינות ותרגילים לקורס מותנית באישור ראש המחלקה וראש המינהל האקדמי לפני תחילת הקורס.
  2. מרצה הקורס ינחה את עוזר ההוראה על תפקידו במהלך הקורס.

עזרי הוראה וחומרי לימוד לסטודנט

סגל ההוראה מחויב להגיש לראש המחלקה בצירוף הסילבוס את רשימת חומרי הלימוד הנדרשים מהסטודנטים/יות ועלותם. ראש המחלקה יאשר את הרשימה לפני תחילת כל סמסטר.

בודק...