וואלה! אופנה: דרך השלוש - המותג Tres של בוגרות המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מסתמן כמרענן של הסצנה המקומית

המשולש נחשב לצורה הכי חזקה בטבע, אך האם האקסיומה הזו תופסת גם בג'ונגל שמתכנה תעשיית האופנה? אם תשאלו את נועה גור, דפנה פילוסוף ונוי גוז התשובה היא ברורה מאליה. שלוש שנים כמעט חלפו מאז שסיימו השלוש את הלימודים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, ושנה אחת בלבד מאז יצירת המותג המשותף, והנה Tres כבר נחשב לאחד המותגים בסצנה שכדאי מאוד לשים אליהם לב. כעת הן מציגות את הקולקציה השלישית שלהן - והראשונה שהן מחשיבות כקולקציה מלאה ומייצגת.

"זה לא שהיה לנו באותה תקופה דיבור של לפתוח מותג, אבל כבר מהלימודים ידענו שהחיבור הזה עובד", אומרת גוז ופורטת על הנימים העיקריים שהובילו אל אותה תובנה: "כל הלימודים אתה רגיל לעצב את הוויז'ן שלך וזה גם מה שמתגמל. כשעוברים את כל זה עבור הוויז'ן של מישהו אחר, אפשר ללכת לאיבוד. בארץ זה לא משתלם לעבור את כל הדבר הזה אלא אם אתה מגשים את עצמך".

קולקציית הקיץ של Tres ממשיכה את השפה שנטוותה בשתי הקולקציות הקודמות לה - מה שאומר קווים נקיים, דיטיילים מתוחכמים, גזרות נשיות וקוליות נטולת מאמץ. המילה 'דיוק' על הטיותיה היא מוטיב חוזר שעולה מהשיח עם הטריו האופנתי, והיא ניכרת לחלוטין גם מעשית כפי שמוכיחה למשל חצאית קרפ בגזרת מעטפת מצוידת בשסע פנימי שמבליח רק בעת התנועה. כך מסופק הקרייבינג לסקס-אפיל מרומז מחד, ומאידך מתאפשרת ישיבה נינוחה ונטולת חשש מחשיפה יתר נוסח "אינסטינקט בסיסי".

בראש העמוד: שמלה קייצית מהקולקציה החדשה של Tres (צילום: מירב בן-לולו, יח"צ)

מתעניינים בלימודים? השאירו פרטים