גלריה, הארץ: המותג "מכופתרות" מציע חוויית קנייה מתוקה

את "מכופתרות" פתחה המעצבת אבישג קופלמן לפני כארבע שנים, לאחר שסיימה ללמוד עיצוב טקסטיל בשנקר. היא התחילה בעיצוב של אקססוריז ומשם עברה לעיצוב בגדים. כששקלה אם לפתוח חנות או להשקיע כסף בצדדים אחרים של המותג, הכריעה קופלמן לטובת הקמת האתר, ומאז היא מוכרת דרכו את הקולקציה שלה ומנהלת דיאלוג עם הגולשים.

"אם מביאים בחשבון את המחירים הנוחים, את האופי המתוק של הבגדים ואת הניחוח הווינטג'י שנושב מהם - אפשר לראות במכופתרות מותג עם קסם ישן שמצליח לעבור גם לעולם הדיגיטלי של המאה ה-21".

אפשר להבחין שקופלמן מנסה להציע ללקוחות שלה חוויה שלמה: לפריטים שהן קונות נוספים בדרך כלל פרטים נסתרים כמו בטנות, פסי טקסטיל פנימיים, כפתורי וינטג', ומקרוב ניכרת הקפדה על תפירה ואיכות שקשה להבחין בה בתמונות המקוונות. בדרך כלל מוסיפה קופלמן גם גומיות לשיער מטקסטיל דומה או הפתעות אחרות שהופכות את הקנייה למשמחת.

  • מה יוצרת קופלמן ובאיזה מוצרים היא מתמחה? לקריאת הכתבה המלאה במוסף "גלריה" של "הארץ" לחצו כאן!

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>