אשת הנשיא, הגב מיכל הרצוג, ואחות הנשיא הגב רונית הרצוג, ביקרו בתערוכות הבוגרים בשנקר והעניקו מתנה לארכיון האופנה והטקסטיל של שנקר

חדשות ואירועים

אשת הנשיא, הגב מיכל הרצוג, ואחות הנשיא הגב רונית הרצוג, ביקרו בתערוכות הבוגרים בשנקר והעניקו מתנה לארכיון האופנה והטקסטיל של שנקר

אשת הנשיא, הגב' מיכל הרצוג, ואחות הנשיא הגב' רונית הרצוג, ביקרו בתערוכות הבוגרים בשנקר והעניקו מתנה לארכיון האופנה והטקסטיל של שנקר – פריטי לבוש של אורה הרצוג, רעייתו של הנשיא השישי של מדינת ישראל, חיים הרצוג. במסגרת הסיור הן פגשו את אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד שסיירה גם היא באותה עת בתערוכות.

את הביקור אירחה יו"ר חבר הנאמנים של שנקר הגב' אורית אפרתי, יחד עם ראשי המחלקות והסגל בכיר משנקר.

בין הפרויקטים שהוצגו בפני אשת הנשיא היו עבודות ששילבו בין טקסטיל לטכנולוגיה – שילוב מרתק בין המחלקה להנדסת תוכנה והמחלקה לעיצוב טקסטיל; עיצוב אפנה ועולם הגיימינג – שילוב בין המחלקות לאופנה ועיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים; וביקור במחלקה לעיצוב תכשיטים המגשרת על הפער שבין אמנות לתעשייה עם דגש על פונקציונליות חכמה.

רונית הרצוג (מימין), מיכל הרצוג ואורית אפרתי עם שמלתה של אורה הרצוג שנתרמה לארכיון האופנה והטקסטיל של שנקר

תערוכת הבוגרים של שנקר הינה תמהיל יצירתי ומרתק של מגוון תחומים הנלמדים במכללה: עיצוב והנדסה, טכנולוגיה ואמנות.

הגב' מיכל הרצוג מובילה את ועדת האומנות של בית הנשיא, אשר מבקשת להיות חלון ראווה לאמנות ישראלית ולשקף באמצעותה את הגיוון החברתי והעושר היצירתי בישראל.

בראש העמוד (מימין לשמאל): רונית הרצוג, אורית אפרתי, אשת ראש הממשלה ליהי לפיד ואשת הנשיא מיכל הרצוג

צילום: אחיקם בן יוסף

בודק...