חדשות ואירועים

דנית פלג – בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה – תשתתף בתערוכת תלת-ממד יוקרתית במסגרת שבוע העיצוב של מילאנו. יחד עם 9 מעצבים נוספים מרחבי העולם, היא תציג פריטים ייחודיים לעיצוב שולחן אותן הדפיסה 

כלים לשולחן האוכל בהדפסת תלת-מימד במתכת

בתערוכה אחרת, שתתקיים בזונה טורטונה, הוזמנה פלג, עם תשעה מעצבים נוספים מרחבי העולם, לעצב פריטים לשולחן שיפגינו את הקפיצה הגדולה שעברו התוכנות ומדפסות התלת-מימד המדפיסות במתכת, ואת יכולותיהן החדשות בעיצוב מוצרי היי-אנד. התערוכה – MƎTHESIS – היא פרי שיתוף פעולה בין אוטודסק, סיסמה D3 ולנובו, ואגב, גם אנשי make it LEO הוזמנו לאירועיה כדי להציג את הפלטפורמה החדישה שבנו.

:MƎTHESIS שיתוף פעולה בין "אוטודסק", "סיסמה" ו"לנובו" הוביל להזמנת עשרה מעצבים הנחשבים לפורצי-דרך בתחום ההדפסה התלת ממדית. הם התבקשו ליצור פריטים שידגימו את המילה האחרונה בכל הקשור לתוכנות ולמדפסות תלת ממד. ביניהם נמצאת דנית פלג, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שפרויקט הגמר שלה ב-2015 – שמלה בהדפסה תלת ממדית ביתית – זכה לתהודה ברחבי העולם.

 

ברגעים אלה עושים את דרכם למילאנו מאות אלפי מעצבים ואדריכלים, קניינים ואוהבי עיצוב, לקראת פתיחתו של שבוע העיצוב השנתי בעיר מחר (12-17.4.2016). זוהי חגיגת העיצוב הגדולה בעולם, שמתפרשת לא רק במרכז הירידים שמאכלס את תערוכת הרהיטים העצומה (Salone del Mobile) אלא גם בשלל אירועים, מפגשים, מיצבים ותערוכות ברחבי העיר.

 

 

בודק...