רוני אלגביש, סמנכ"ל השיווק של שנקר, בראיון על פעילות שיווקית מוצלחת למגזרים שונים

חדשות ואירועים

רוני אלגביש, סמנכ"ל השיווק של שנקר, בראיון על פעילות שיווקית מוצלחת למגזרים שונים

"כחבר הנהלה בשנקר וגם כחבר בקהילת הלהט"ב בעצמי, הנושא של שיווק לקהילה הגאה קרוב במיוחד לליבי. הטעות הרווחת כיום בקרב מפרסמים היא ששיווק לקהילה הגאה נתפס עדיין במקרים רבים יותר כסטייטמנט על הגוף המפרסם עצמו ומקומו בחברה מאשר כפניה אותנטית לקהל הלהט"בי. כלומר יותר מהכל, משווקים רבים תופסים אסטרטגיית שיווק כזאת כנקיטת עמדה הצהרתית של הגורם המפרסם ותו לא" אומר רוני אלגביש, סמנכ"ל השיווק של שנקר. "פעילות שיווקית מוצלחת עבור הקהילה הגאה חייבת לשאוף לסימטריה בין ההצהרה לבין ההתנהלות האמיתית של הגורם המצהיר: לא מספיק לפנות לקהילה הגאה או להציע לה מוצר. משווק מוצלח ילווה זאת בעשייה ממשית לתמיכה בגיוון המגדרי והמיני בארגון, וכן תרומה ממשית ועשיה בפועל למען הקהילה הגאה", לדבריו. "הצרכנים חכמים. הם מחפשים הוכחות ושואלים שאלות קשות. חובת המשווק לספק סט הוכחות שהארגון באמת עושה למען הקהילה ולא רק מדבר. זהות המפרסם במקרה כזה חשובה לא פחות מהמוצר עצמו. לדוגמה בשנקר, שהוא מוסד יצירתי המייצר חומרים ויזואליים ועיצוביים המתוקשרים כלפי חוץ, מאוד מקפידים שהזהות המגדרית והמינית של הסטודנטים והפרויקטים שנחשפים תהיה מגוונת."

 

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן! 

בודק...