וואלה! אופנה: הקולקציה החדשה של אלישע אברגיל

חדשות ואירועים

וואלה! אופנה: הקולקציה החדשה של אלישע אברגיל

נדיר לראות בוגר שנקר טרי, שמגלם את הפנטזיה שיש ללא מעט אנשים על מה זה בעצם מעצב אופנה בפועל – מבלי להתפשר על יצירתיות, הנמכת רעיונות עיצוביים, תרגום של טרנדים עונתיים ויצירת קז'ואל בטוח. היכרות עם אלישע אברג'יל מגלה די מהר את העובדה שהוא ההוכחה הניצחת שאפשר לחיות את החלום גם ללא גב כלכלי תומך.

על הקולבים בחלל הבוטיק שלו ברחוב לילינבלום שבפאתי נווה צדק, תלויות מערכות הלבוש בעיצובו שנראות לרגע כמלתחה מסט צילומים של "מלחמת הכוכבים" או "בלייד ראנר" ומהוות את הקולקציה השלישית שהוא משיק תחת שמו. התמה מאחורי האוסף בעל המראה הפוטוריסטי מוגדר על ידו כ"טופוס, מוטיב חוזר, טופוגרפיה של קווים המתחקים אחר הגוף הנשי וחוזרים באלמנטים שונים כמו בדפוסים דיגיטליים ובחתכים, היוצרים קווי מתאר חדשים לגוף ובחיבורים של חומרים שונים המדגישים הגוף הנשי".

כחלק מיישום האג'נדה הלא מתפשרת גם בתהליך עיצוב הקולקציה, אברג'יל עובד בצמוד למנטורית שמשמשת יועצת, חוקרת האופנה מיכל פופובסקי. "פיתוח רעיונות וצלליות לקולקציה זה משהו שמחייב דיאלוג. אני מגיע עם הסיפור והיא עוזרת לי לזקק אותו", הוא מסביר על הנחיצות בפונקציה הנוספת. "למדתי ארבע שנים עם מורה פרטית ועוד ארבע שנים בשנקר, ועדיין יש לה המון ידע שחסר לי. הפגישות האלו הן כמו המשך למידה מבחינתי".

בראש העמוד: פריט מהקולקציה החדשה של אלישע אברג'ל (צילום: תום מרשק, יח"צ)

בודק...