הפנים החדשות של שבוע האופנה בתל אביב

חדשות ואירועים

הפנים החדשות של שבוע האופנה בתל אביב

הצהרות פוליטיות או אסקפיזם, בגדים לרחוב או שמלות כלה, ואיך יוצרים אופנה כשברקע קורונה ומתיחות ביטחונית – רגע לפני שיעלו על המסלול, פגשנו את דוד וקסלר, שיר גולדשטיין, נטף וינקי גוליאן, אבירם פימה ודיקלה לבסקי

עם הפנים החוצה לחו"ל והרגליים בשבוע האופנה קורנית תל אביב, לפעמים נדמה כי כדי להיות מעצב אופנה צעיר בישראל צריך יותר מזל משכל. למרות שתעשיית האופנה הישראלית מקרטעת בשנים האחרונות עם מעצבים ומותגים שמצמצמים חנויות, סוגרים את שעריהם ונאבקים בתחרות גדלה והולכת מול אתרים זולים מאסיה (ע"ע SHEIN ודומיו) – יש מי שלא מוכן להרים ידיים. אלו בעיקר המעצבים הצעירים שימלאו בשבוע הקרוב את לוח התצוגות של שבוע האופנה, דוחקים הצידה שמות ותיקים ומבוססים. זוהי עת של דלתות מסתובבות, סדר חדש והזרמה של דם טרי לתעשייה שמשוועת לתזוזה של הלוחות הטקטוניים.

ynet איגד לריאיון משותף חלק מהשמות המבטיחים שיעשו את טבילת האש שלהם מול הקהל הישראלי בימים הקרובים, נבחרת המסמלת את פניה המתחדשות של תעשיית האופנה. להוציא את עבודות הגמר שלהם, עבור רובם זוהי הפעם הראשונה שבה הם נחשפים בתקשורת לאחר שהקימו את המותגים שלהם בשנה האחרונה. הם מצטרפים לשמות נוספים שכבשו את לוח התצוגות לראשונה, ביניהם אהרון גניש, ג'ניפר קים, דניאל מריאש ואחרים. כולם קיבלו פנייה מיזם שבוע האופנה מוטי רייפ להציג, כולם פועלים אונליין עם אתרי מכירה למיקסום פוטנציאל החשיפה. 

לכתבה המלאה בynet לחצו כאן!

בודק...