בית הספר להנדסת תעשיה וניהול מזמין סטודנטים להשתתף בסדנה בחדשנות ובניהול בינלאומי בניו דלהי

חדשות ואירועים

בית הספר להנדסת תעשיה וניהול מזמין סטודנטים להשתתף בסדנה בחדשנות ובניהול בינלאומי בניו דלהי

בית הספר להנדסת תעשייה וניהול שמח לבשר על פתיחת הקורס: "סדנה בחדשנות ובניהול בינלאומי" ומזמינים את סטודנטים, הסקרנים ללמוד על חדשנות טכנולוגית וניהול בינלאומי הלכה למעשה, להכיר את הודו – מהכלכלות הצעירות והצומחות ביותר בעולם כיום ואת העיר ניו דלהי, ללמוד וליהנות מאווירה ייחודית של קורס ומשלחת מעניינים ובסגנון אחר. הקורס יינתן במהלך סמסטר ב' ומזכה ב-2 נקודות זכות כבחירה בהתמחויות.

משך הקורס: 9 ימים, בין 25.4.2018-3.5.2018 (תאריכים משוערים), כמשלחת סטודנטים לעיר ניו דלהי, הודו.

מספר סטודנטים משוער: 25-30 איש.

הקורס מיועד להכרת השוק, התעשייה, האקו-סיסטם של חדשנות ויזמות הטכנולוגית בהודו ממגוון רחב של פרספקטיבות – כלכליות, תרבותיות, דמוגרפיות, תעשייתיות, שיווקיות וטכנולוגיות במדינה צומחת ובעלת אוכלוסייה כה מגוונת ושנייה בגודלה בעולם.

פעילויות במסגרת הקורס

  1. נקיים סיורים מקצועיים בחברות הנותנות שירותים ובמפעלי ייצור באיזור דלהי ונכיר את מגוון האסטרטגיות העסקיות, את אסטרטגיות השיווק ואת שרשראות האספקה של חומרי גלם ומוצרים מוגמרים במדינה בגודלה של הודו.
  2. נשתתף בכנס Women Economic Forum (WEF) המיועד להיכרות עם מגוון רחב של מיזמים וגישות לפיתוח יזמות וחדשנות ע"י נשים וגברים מרחבי העולם.
  3. נשתתף בהרצאות על ידי אנשי אקדמיה מובילים בכלכלה ובמנהל עסקים על השוק ההודי הצומח ועל מגוון ההזדמנויות הנרחב שהוא מציע ליזמים ולחברות זרות ומקומיות.
  4. במסגרת הקורס נקיים הרצאות מפי מומחים ממשרד המסחר ההודי ומלשכות המסחר המקומיות על כלכלת הודו ועל הפיתוח התעשייתי של איזור דלהי, ונפגוש יזמים צעירים העוסקים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות.
  5. הביקור יכלול פעילויות חברתיות-תרבותיות וקבלת פנים על ידי שגרירות ישראל בהודו.

תוכנית מפורטת תינתן בהמשך.

כיצד נרשמים?

המעוניינים להשתתף בסדנה מתבקשים לשלוח עד לתאריך 7.1.2018 מכתב מוטיבציה קצר המסביר את רצונם ומניעיהם להתנסות בחוייה לימודית זו לאימייל eladha@shenkar.ac.il . בשל מכסת המשתתפים המוגבלת, חברי הוועדה המארגנת יבחרו את המשתתפים על פי מכתבי המוטיבציה וההישגים הלימודיים. אישורי השתתפות בקורס יישלחו עד ה-10.1.2018.

מטלות הקורס

בקורס תינתן עבודה המבוססת על "מחקר שדה" (Field Study) שייערך באחד הקניונים המרכזיים בדלהי, ובו יידרש לנתח את מאפייני אוכלוסיית הצרכנים, ההיצע ומגוון המוצרים בחנויות וההלימה בין ערכי המותג לערכי הצרכן. בסיום הקורס תוגש עבודה מסכמת.

מלבד פעילויות חברתיות ותרבותיות מתוכננות, הסטודנטים המשתתפים יארגנו את הפעילות החברתית במהלך כל ערב (מפגש בבר מקומי, מסעדה וכו') במטרה להכיר וליהנות יחד מאופייה של העיר. 

צילום:  Gursimran Singh on Unsplash

בודק...