אירועי סוף השנה בשנקר 2022: נקודת מפגש

חדשות ואירועים

אירועי סוף השנה בשנקר 2022: נקודת מפגש

'"

נקודת המפגש היא חלק מרכזי בתפיסה האקדמית של שנקר: מפגש בין עיצוב להנדסה, בין אמנות לעיצוב, בין אדם לאדם, בין אדם למכונה, בין היד לחומר, בין מלאכת היד לטכנולוגיה, בין טקסט לדימוי.

rnrn

השנה, בשלהי מגפת הקורונה, אנו מתבוננים בנקודת המפגש בין הסטודנט למוסד האקדמי – המקום בו הוא לומד. האם ההסתגרות בבתים והלמידה מרחוק השפיעה על צורת המחשבה של הסטודנטים, על הנושאים שבחרו לעסוק בהם במסגרת פרויקט הגמר, על הדרך שבה הם נגישים לחומר, לרעיון, לתהליכי עבודה ודרכי פיתוח? האם היציאה מהבית ונקודת המפגש המחודשת פנים מול פנים עם המרצים, כיתות הלימוד, הסדנאות וההפרייה ההדדית שמתקיימת תדיר באמצעות למידה משותפת הוסיפה נדבך  לתהליך המחשבה והיצירה?

rnrn

rnrn

מגפת הקורונה חידדה וקרבה את נקודת המפגש בין הפרט לעולם בו הוא חי, הבידוד וההבנה שהעולם אינו חסין ויציב לעד הוכיחה שוב כי מעצב, אמן או מהנדס, הם מקצועות שהעולם זקוק להם בשעת צרה, כמו גם לדרך החשיבה שלהם וליכולות המקצועיות הנרכשות בלימודי התואר.

rnrn

rn

>> ב-7.7 יפתחו באופן רשמי אירועי סוף השנה בשנקר, במסגרתם יערכו מפגשים וסיורים מודרכים לקהל הרחב, בהם יחשפו תוצרי המחלקות.

rn

rnrn

אירועי סוף השנה של שנקר מאפשרים להכיר מקרוב את היוצרים, היזמים והאמנים של מחר ולהתרשם מיכולותיהם ומהישגיהם, כמו גם להתוודע למגמות ותהליכים עכשוויים של עולם העיצוב וההנדסה המקומיים והבינלאומיים.

rnrn

rn

>> גם השנה תוכלו להגיע ולהתרשם מעבודות הבוגרים דרך סיורים מודרכים במחלקות. להרשמה לסיורים לחצו כאן!

rn

rnrn

rnrn

בתמונה: אירוע פתיחת אירועי סוף השנה בשנקר בשנת 2021 (צילום: אחיקם בן יוסף)

rn", "

במהלך אירועי סוף השנה של שנקר נערוך כנס וסיור בנושא "שפת-אם". שפת‭ ‬אם‭ ‬היא‭ ‬השפה‭ ‬הראשונה‭ ‬שאדם‭ ‬לומד‭ ‬בשלבי‭ ‬ההתפתחות‭ ‬המוקדמים. ‬זו‭ ‬השפה‭ ‬שאנו‭ ‬מיומנים‭ ‬בה‭ ‬וחשים‭ ‬בה‭ ‬נוח‭ ‬יותר‭ ‬מכל‭ ‬שפה‭ ‬אחרת‭.‬ אולם‭ ,‬לצד‭ ‬שפת‭ ‬האם‭ ‬המילולית‭,‬ קיימות‭ ‬גם‭ ‬שפות‭ ‬אם‭ ‬נוספות‭ ‬ובהן‭ ‬שפה‭ ‬חזותית‭, ‬חומרית‭,‬ חברתית‭ ‬ותרבותית,‬ הבאות‭ ‬לידי‭ ‬ביטוי‭ ‬במגוון‭ ‬של‭ ‬צלילים‭,‬ צבעים,‬ טקסטורות‭,‬ טעמים, ריחות ועוד.

rnrn

rnrn

מוזמנות‭ ‬ומוזמנים‭ ‬להצטרף‭ ‬אלינו‭ ‬לכנס‭ ‬בנושא‭ ‬שפת‭ ‬אם‭,‬ במסגרת‭ ‬אירועי‭ ‬סוף‭ ‬השנה‭ ‬בשנקר‭,‬ במהלכו‭ ‬נחקור‭ ‬את‭ ‬הנושא‭ ‬מזוויות‭ ‬ונקודות‭ ‬מבט‭ ‬שונות‭ ‬ובסיומו‭ ‬נצא‭ ‬לסיור‭ ‬בין‭ ‬עבודות‭ ‬הגמר‭ ‬סביב‭ ‬תמה‭ ‬זו‭.‬

rnrn

לפרטים נוספים ולהרשמה:

rn", #, #, "

ימים ושעות פתיחת התערוכות לקהל הרחב:

rnrn

7-18.7.22

rnrn

בית הספר לאמנות רב-תחומית: בניין עלית / רחוב ז'בוטינסקי 8, רמת גן

rnrn

    rnt

  • ימים א' – ה'  11:00 -22:00
  • rnt

  • יום ו' 10:00 – 13:00
  • rn

rnrn

הפקולטות לעיצוב והנדסה ובית הספר שנקר הנדסאים: בניין פרניק – רחוב אנה פרנק 12, רמת גן / בניין מיטשל – רחוב ידע העם 8, רמת גן

rnrn

    rnt

  • ימים א' – ה'  10:00 -22:00
  • rnt

  • יום ו' 10:00 – 13:00
  • rn

rnrn

אירוע הפתיחה יתקיים ב-7.7 בשעה 20:00 / הכניסות מהרחובות אנה פרנק 12 וידע העם 8, רמת גן

rn"'

בודק...