ynet: מה מכרו סטודנטים למשנקר בשבוע עיצוב בפריז?

בשבוע שעבר השתתפו סטודנטים לעיצוב מהמסלול לתואר שני בשנקר בשבוע העיצוב הבינלאומי בפריז, במסגרת זו הם הקימו חנות פופ-אפ ומכרו עיצובים מקוריים, בתוך קופסאות חתומות, תחת הכותרת "מה בקופסה?". בצורה זו הקונים רכשו מוצר לא ידוע, כמו אביזרי אופנה, טקסטיל ותכשיטים.

"אני מרגישה שאנחנו נמצאים בתחושה של שובע מהחפצים המקיפים אותנו" אומרת יעל אורנשטיין, סטודנטית לתואר שני. "זאת הרגשה של לופ אינסופי של רכישות בלתי פוסקות ובלתי מספקות. ניסיתי לתת ביטוי לרגשות האלה. בתואר השני שלי, אני מנסה לבדוק איך אפשר לבטא יצירות אמנות ללא חומר והאם קיימת אפשרות כזאת בכלל".

הפרויקט צמח בקורס "עיצוב תחומי" במסגרת לימודי תואר שני לעיצוב בשנקר, בהנחיית פרופ' דגנית שטרן-שוקן ואורית פרייליך. הסטודנטים התבקשו לחשוף באופן ייחודי את מגוון העבודות שיצרו לכן בחרו למכור אותם בתוך אריזות אטומות. הקונים יכלו לבחור בין קופסאות במחירים של 5, 10 או 15 אירו הנבדלות אחת מהשנייה רק בגודלן. כאמור, מבלי לדעת מה יקבלו תמורת כספם.

 

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>