Ynet: סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית בשנק רעיצבו תדמית למוצרי הסחר ההוגן של סינדיאנת הגליל

"סינדיאנת הגליל" - עמותה של נשים יהודיות וערביות, המובילות שינוי חברתי דרך עידוד תעשייה מסורתית ומקומית. העמותה, הקיימת מאז 1996, רוכשת מוצרים כמו שמן זית, זעתר, סבונים ועוד מנשים ערביות בגליל ומשווקת אותם בישראל ובחו"ל, ומחזיקה מפעל לשמן זית בכפר כנא שמעסיק נשים ערביות.

במסגרת קורס "מבוא לעיצוב תדמית" במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, התבקשו סטודנטים משנה ג' ליצור זהות ייחודית למותג, בהתאם לעולם התוכן שלו ולערכים העומדים מאחוריו. הם נפגשו עם נציגי העמותה, ביקרו במרכז המבקרים החדש בכפר כנא ושמעו מנשות המקום על עבודתן.

"הפרויקט מהווה הזדמנות נדירה לשיתוף פעולה בו כל הצדדים מרוויחים: גם נשות סינדיאנה, גם הסטודנטים, ובעתיד - גם הצרכן, שייחשף למותג החדש", אמרה מנחת הקורס אנה גסלב והוסיפה כי "זוהי  דוגמא מובהקת ל-Doing good with design – עיצוב עם ערך מוסף". 

בסופו של תהליך הלימוד והמחקר, גיבש כל אחד מהסטודנטים שפה גרפית ייחודית ומקורית עבור המותג, שכללה: לוגו תלת-לשוני (עברי-ערבי-אנגלי), אריזות ל-3 מוצרים (בהם: שמן זית, דבש, זעתר וסבונים), מארז מתנה, סביבת תצוגה וקטלוג/אתר/פרסומת.

לקריאת הכתבה המלאה באתר Ynet לחצו כאן!

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>