תערוכת כרזות בנושא מחלות נפש בקום איל פו

כיצד ניתן לשנות את התדמית של חולי הנפש? מהי הטרמינולוגיה הנכונה שיש להשריש בקרב הקהל הרחב? כיצד נקבעים הגבולות שמציינים מי נורמאלי ומי לא, האם דיכאון הוא מחלת נפש או ביטוי למצב רוח מחורבן והאם על אימהות 'לשקול מילים' כשהן מדברות לבנותיהן רק כדי שלא יהפכו אותן לאנורקטיות?
תשובות לשאלות אלו ואחרות בתערוכה חדשה שעלתה בסטודיו של חברת 'קום איל פו' ברח' הפלך 3 ביפו, ביוזמה של עמותת אנוש ושנקר - בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב.

 תערוכה חדשה המציגה עבודות בנושא בריאות הנפש, פרי עבודתם של סטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית שנקר, בשיתוף פעולה עם עמותת אנוש, נפתחה ב- 16.3.2010 בסטודיו של חברת comme il faut, רח' הפלך 3, יפו (ליד אצטדיון בלומפילד).
את התערוכה פתחו צופית גרנט נשיאת אגודת הידידים של העמותה, נציגי שנקר, סיביל גולדפיינר מנכ"לית קום איל פו ומכובדים נוספים. בתערוכה נחשפה דרך מיצגים מילוליים גרפיים וחזותיים הפרשנות המיוחדת של הסטודנטים לשאלותיה הנוקבות של הנפש
 
במהלך הסמסטר החולף עסקו הסטודנטים של שנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, בנושא יוצא דופן - המודעות לבריאות הנפש. המחלקה לתקשורת חזותית, בניהולו של איציק רנרט, רואה חשיבות מיוחדת ביצירת והובלת פרויקטים המקדמים חשיבה ומעורבות חברתית.
"אנוש", העמותה המסייעת למתמודדים בתחום בריאות הנפש שהייתה שותפה בהדרכת הסטודנטים, וחברת האופנה Comme il faut, הרואה את תפקידה גם בקידום מודעות ויצירת מהלכים חברתיים שתרמה את הסטודיו לתערוכה - התגייסו כדי לאפשר לסטודנטים להציג את העבודות לקהל הרחב והעניקו את החסות לתערוכה.

את הקורס שמטרתו להקנות כלים להעברת מסר באמצעות שיטת "ארגז הכלים הצהוב" הנחתה ורד מוסנזון ולקחו בו חלק סטודנטים משנה ג' במחלקה.

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>