מגזין G, גלובס: עידן נזרי - בוגר המחלקה להנדסת תעשייה וניהול - נבחר לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים של ישראל

בגיל 34 הספיק עידן נזרי - בוגר המחלקה להנדסת תעשייה וניהול - לבצע אקזיט ראשון כשמכר בספטמבר האחרון את DAU up, המתמחה בשיווק משחקי חברה באינטרנט (כמו אלו שברשת החברתית של פייסבוק) תמורת עד 19 מיליון דולר לעמיתה הישראלית XLMedia. זו שילמה לו במיידי 12 מיליון דולר, ותעביר לו עוד 7 מיליון דולר כל עוד ביצועי DAU up בשנתיים שאחרי רכישתה יעמדו בתנאי הסף שקבעה הרוכשת.

מגזין G מבית "גלובס" בחר בנזרי כאחד מהצעירים המבטיחים של עולם העסקים הישראלי בגיליון מיוחד שהוקדש לדמויות הבולטות במשק ובתעשייה שהגיעו להישגים יוצאי דופן לפני גיל 40.

בשנה השלישית ללימודיו בשנקר התחבר נזרי לתעשיית האינטרנט, על כך הוא מספר כי "רציתי להבין איך עובדת תעשיית השיווק. הייתי צופה בפרסומות בערוץ 2 וסקרן אותי להיות חלק מקבוצת חשיבה שהוגה אותן". 

"זו תעשייה שנעה בין פלטפורמות", אומר נזרי בראיון בעקבות בחירתו לפרויקט: "בהתחלה רצנו אחרי כדור, אחר כך שיחקנו בנינטנדו, אחר כך שיחקנו במשחקי מחשב ועכשיו יש משחקי מובייל. המשחק הוא אותו משחק. רק הפלטפורמה השתנתה".

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>