קמפיין פרסומי למען המודעות לבריאות הנפש

במהלך הסמסטר החולף עסקו הסטודנטים של שנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, בנושא יוצא דופן- המודעות לבריאות הנפש. המחלקה לתקשורת חזותית, בניהולו של איציק רנרט, רואה חשיבות מיוחדת ביצירת והובלת פרויקטים המקדמים חשיבה ומעורבות חברתית.
"אנוש", העמותה המסייעת למתמודדים בתחום בריאות הנפש שהייתה שותפה בהדרכת הסטודנטים, וחברת האופנה Comme il faut, הרואה את תפקידה גם בקידום מודעות ויצירת מהלכים חברתיים שתרמה את הסטודיו לתערוכה -התגייסו כדי לאפשר לסטודנטים להציג את העבודות לקהל הרחב והעניקו את החסות לתערוכה.
את הקורס שמטרתו להקנות כלים להעברת מסר באמצעות שיטת "ארגז הכלים הצהוב" הנחתה ורד מוסנזון.

במהלך הסמסטר יצרו הסטודנטים קמפיין פרסומי המטפל בזווית אחת מתוך העולם המורכב המכונה 'המודעות לבריאות הנפש'. המטרה הייתה ליצור קמפיין פרסומי שיאיר זווית, יפעל לקידום המודעות, שינוי הסטיגמה המלווה את חולי הנפש, הרחבת המודעות, יקדם דיאלוג ופתיחות לנושא. הרעיון לבסס את פרויקט המיתוג של הסטודנטים ולמקד אותו לנושא בריאות הנפש נולד במפגש בין ורד מוסנזון מנחת הקורס לבין מנכ"לית עמותת אנוש ד"ר הלה הדס והמתמודד ד"ר ברוך רדין. ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש: "הטרמינולוגיה עצמה חשובה ומעצבת חשיבה. אנו בעמותה מכנים את החברים 'מתמודדים' שכן הם מתמודדים עם פגיעה נפשית כמו שכל אחד אחר מאיתנו מתמודד בחיים עם בעיה כלשהי".

הקמפיינים שהוצגו נגעו במנעד רחב של נושאים בתחום ביניהם: טיפול בסטיגמה, חוסר הקשבה, טיפול בדיכאון, מודעות למחלת האנורקסיה ועוד.

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>