פורטפוליו: דקל בוברוב - ראש המחלקה לתקשורת חזותית - מספר על הרעיון שעומד מאחורי התערוכה "א' אייקון, ב' זה בולד"

מה הקשר בין פרויקטי הגמר לבין תערוכות הבוגרים? איך מסבירים לקהל הרחב מה זה תקשורת חזותית? ומה רוצה דקל בוברוב - ראש המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר - שנחשוב כשאנחנו עושים קניות בסופר, צופים בטלויזיה או נכנסים לאינטרנט להזמין אוכל? שיחה לרגל פתיחת התערוכה "א׳ איקון ב׳ זה בולד" במוזיאון בת-ים:

"תערוכת הבוגרים בתפקידה המסורתי נועדה להציג את הבוגרים דרך פרויקטי הגמר, והפורמט הישן שירת באיזשהו אופן את המטרה הזו", אומר בוברוב ומוסיף כי "בעיני היא צרה מדי וייעודית מידי (שוב - לקהל שבוי, למקומות עבודה שמחפשים עובדים, לבני משפחה, ולמוסדות ללימוד עיצוב עצמם, שאמורים לבדוק ולראות מה קורה במקומות המתחרים). הרגשתי שאנחנו מפספסים את קהל היעד שלנו במובן המקצועי, את לקוח הקצה שאליו אנחנו פונים ובשבילו אנו מעצבים; שהדיון נהיה על ה"תערוכה" ולא על המוצג בה, שנהיה שיח פנימי של אנשים במקצוע שהשאיר בחוץ קהלים לא פחות חשובים, אם לא חשובים יותר".

איך עלה הרעיון להציג את התערוכה כמילון מושגים אלפביתי? בוברוב מספר כי "בישיבות של אנשי סגל העליתי את הרעיון והרציונל מאחורי המהלך וביקשתי שנערוך שיחה ונעלה רעיונות, וזה היה אחד הרעיונות שעלה. המטרה היא שבכל שנה נציג זווית אחרת של המקצוע ובאיזשהו מקום הבחירה במילון מונחים כדי להציג את אבני היסוד היתה נכונה, גם מכיוון שזו התערוכה הראשונה".

 

 

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>