מנהלי שיווק מצייצים: סטודנטים במחלקה לעיצוב אופנה משיקים קולקציית קפסולה וירטואלית שיצרו בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק

עתונות

אופנה דיגיטלית – שיתוף פעולה בין רשת הקוסמטיקה SACARA והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר

רשת הקוסמטיקה SACARA יוצאת בשיתוף פעולה מסקרן עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר,  במסגרתו יצרו קורס חדשני העוסק בעתיד של האופנה: אופנה דיגיטלית.

מטרת שיתוף  הפעולה לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם, משלבת מציאות וורטואליות ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה.

במסגרת השת"פ, הסטודנטים משנה ג' משנקר,  משיקים בימים אלה קולקציית קפסולה ווירטואלית שיצרו בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: אייזי (AYZY), שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי.

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן!

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר