יום המוזיאונים הבינלאומי בשנקר

תערוכה

יום המוזיאונים הבינלאומי בשנקר

ביום חמישי הקרוב, ה-9.5, יצויין יום המוזיאונים הבינלאומי, אשר יתקיים השנה בסימן חינוך ומחקר. מרכז שנקר לחקר העיצוב בישראל וגלריית שנקר ע"ש יעקב ותמר רוזן מזמינים אתכם ליום פעילות מיוחד, שיוקדש לחיבור ייחודי בין עולם האמנות, העיצוב והידע.

במסגרת האירוע יתקיימו סיורים מודרכים ללא תשלום בתערוכה "אפי", המציגה את עבודתו פורצת הדרך של המעצב והמאייר האגדי אפי ריבקינד. הסיורים יועברו על ידי מנהלת האוסף רותם קפלן, ויאפשרו לכם לצלול עמוק לתוך עולם היצירה הייחודי של ריבקינד. אין צורך בהרשמה מראש. ניתן להגיע לגלרייה בין השעות 10:00-16:30.

יום המוזאונים הבינלאומי מתקיים בכל שנה ברחבי העולם בחודש מאי, במטרה לחשוף את העושר התרבותי של המוזאונים, לעודד את הציבור לבקר בהם ולהגביר את המודעות לתפקיד המוזאונים בחברה.

יום זה מאפשר לקרב את הקהל אל תכני המוזאונים, ביניהם- מדע, אמנות, ארכיאולוגיה, עיצוב, היסטוריה ותרבות המוצגים במוזאונים, בתצוגות השונות ותערוכות.

אפי – תערוכת מחווה למעצב והמאייר אפי ריבקינד

לפרטים נוספים ←

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להשתתף בשיח פתוח עם אוצרת התערוכה מיכל שפירא, מנהלת המרכז גלית גאון ואיריס ריבקינד, בתו של אפי ריבקינד. במהלך השיח, הן ידונו על הספר שהפך לתערוכה, ועל ההשראה והאתגרים שעמדו בפניהן במהלך תהליך היצירה. השיח הפתוח יתקיים ביום חמישי, 23.5, בשעה 19:00.

הכניסה חופשית לכל הפעילויות.

בראש העמוד: אפי ריבקינד – הגליל – כרזה עבור משרד התיירות, שנות ה60

בודק...