המחלקה להנדסת תוכנה בסדנת Design Sprint לפרוייקטי הגמר

פרויקטים

המחלקה להנדסת תוכנה בסדנת Design Sprint לפרוייקטי הגמר

פתרונות קריאטיביים וקבלת החלטות נקייה מפרידים, בין היתר, בין ניהול פרויקט טוב – למצוין

את המתכון לפתרון בעיות ולניהול אפקטיבי של פרוייקטי תוכנה חדשניים וייחודיים הצגנו לסטודנטים במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר. הרמה ההנדסית והטכנית אליה הגיעו בשנים האחרונות פרוייקטי הגמר במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מחייבת הוספת תהליכים מקצועיים ומתן אפשרות לסטודנטים לפרוש כנפיים מעל כולם. מתוך נכונות להרים את הסטודנטים עוד יותר גבוה, ולאפשר להם לפרוץ את הגבולות, הזמנו את אורית זיתוני מחברת red-id להעביר לסטודנטים שמתחילים לעבוד על פרוייקטי גמר בתחילת שנתם הרביעית – סדנה ב-Design Sprint.

פתרון בעיות יצירתי הוא ליבת הניהול האפקטיבי. הסטודנטים, בהדרכתה של אורית זיתוני, זיהו הבעיה הנובעת ברוב התהליכים הדורשים חשיבה קריאטיבית מחוץ לקופסה היא איבוד הפוקוס המומנטום בתהליך, וכך רעיונות נפלאים נזרקים לפח. בתהליך מזורז של Design Sprint הגדירו הצוותים אתגרים חשובים, זיהו פתרונות אפשריים ותעדפו את מה שצריך לבצע בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

בשעתיים בלבד, הצליחו הסטודנטים להגדיר מה הבעיות שמעכבות אותם בעבודה על פרוייקטי הגמר, לקבוע סדרי עדיפויות לבעיות, להפוך אותן לאתגרים, לפרט פתרונות ולתעדף אותם. הסטודנטים סיימו עם חיוך ועם המון ציפייה לעבודה המשותפת בשנה הרביעית.

הסדנה Design-Sprint 2.0 הועברה על ידי אורית זיתוני, מומחית לסדנאות דיזיין ספרינט בישראל, מחברת RED-ID

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר