מסרגות חכמות שפיתחה היזמית והמעצבת אמה מרגריטה ארנסט זכו לשבחים רבים בגמר התחרות הבינלאומית CBC

חדשות ואירועים

מסרגות חכמות שפיתחה היזמית והמעצבת אמה מרגריטה ארנסט זכו לשבחים רבים בגמר התחרות הבינלאומית CBC

לסרוג את העבר לתוך העתיד: המסרגות החכמות שפיתחה אמה מרגריטה ארנסט -בוגרת התכנית לתואר שני בעיצוב ותכנית ההאצה ACT Design Accelerator – הוצגו בגמר התחרות הבינלאומית היוקרתית Creative Business Cup לשנת 2016 וזכו לשבחים רבים. המיזם הייחודי Knit-Net, המאפשר לסרוג במקצועיות באמצעות אפליקציה מתקדמת, התמודד בקטגוריית ה-ACE Creative Award ובלט במקוריותו, בחדשנותו ובפוטנציאל העסקי הגלום בו. 

הפיתוח של ארנסט מציע חיבור חדשני בין מסורת הסריגה הידנית – אומנות המועברת "בירושה" מדור לדור – לטכנולוגיות מתקדמות של המאה ה-21 ולחשיבה יצירתית פורצת דרך: אפליקציה המבוססת על אלגוריתם מתקדם מנחה את המשתמש/ת בכל תהליך הסריגה ומאפשרת שינוי/עיבוד/התאמה ושיחזור פריטים קיימים וחדשים בקלות וביעילות. בתוך כך, היא מאפשרת יצירת קהילת סורגים ו"מייקרים" על בסיס חברתי/עיצובי/תרבותי ומסחרי. 

מסרגות העתיד כבר כאן: אמה מרגריטה ארנסט בגמר תחרות ה-CBC (יח"צ)

בגמר הבינלאומי של תחרות ה-Creative Business Cup זכתה המכונית המתקפלת החכמה שפיתח צוות בראשות ד"ר אסף פורמוזה – מרצה בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול במקום השלישי והמכובד. ועדת השיפוט, שבחנה למעלה מ-400 פרויקטים מרחבי העולם, ציינה כי "הפתרון שמציע הפרויקט משלב בין חזון, יצירתיות ועיצוב נהדר ואנחנו מאמינים כי המיזם יגיע רחוק". 

זוהי השנה החמישית בה מוביל המרכז לחדשנות ACT Shenkar את התחרות הישראלית של ה-Creative Business Cup, במהלכן נרשמו הצלחות בינלאומית מרשימות: בתחרות הבינלאומית של שנת 2014 העפיל לחצי הגמר הסטארט-אפ הירושלמי Zuta Labs עם מדפסת כיס רובוטית זעירה, והמיזם Voiceitt זכה במקום הראשון בקטגוריית Next Challenge Award. 

בשנת 2012 זכתה חברת GreenBo במקום השני בתחרות העולמית ובפרס כספי של 30 אלף דולר על פיתוח אדניות ייחודיות המתאימות לכל מעקה ביתי, שנה לאחר מכן העפיל המגזין האינטראקטיבי המאויר Scrawl לחצי הגמר וזכה לשבחים רבים.

בודק...