מרמלדה: הכירו את 4 בוגרות שנקר הטריות שמציגות את הדבר הבא בכל תחום יצירה עכשווי

חדשות ואירועים

מרמלדה: הכירו את 4 בוגרות שנקר הטריות שמציגות את הדבר הבא בכל תחום יצירה עכשווי

כל שנה, בדיוק בטיימינג שבו הראש שלנו טרוד בהרשמה לגנים, מציאת פעלטונים פנויים ואיתור דילים אחרונים לחופשות "הכל כלול חוץ מילדים" – מתקבצים להם אנשים מוכשרים מאיתנו, כדי להפגין את יכולות המוח והידיים האנושיות, כשהן פנויות ממנהלות ובעיות תפעול: לחלום, לדמיין, לעצב, ליצור. זה מה.

דוגמאות למקבצי כשרונות שכאלה תוכלו לתפוס בעונה הנדירה הזו, בדיוק כשבתי הספר הגבוהים לעיצוב בארץ פותחים את דלתותיהם ומשוויצים בבוגריהם הטריים. אז הלכנו להציץ במסדרונות "שנקר", וחזרנו עם 4 עבודות גמר של 4 בוגרות מגניבות ונמרצות, שנשארו איתנו בראש. תזכרו מי גילה לכם קודם:

אמילי אגמי, בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל, יצירה רהיט גדול ממדים הארוג מ-4 פסי כריות ענק המשתלבות זו בזו. מאיה שושן, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים, הרשימה אותנו עם "אניצ'ה" – סדרת תכשיטים עוצמתיים שיכולים לשמש גם כמיכל לכל פיצ’קע קטן שתרצו – מבוקה שלם, דרך מפתחות, נייד וכל דבר שמוסיף אמירה משלכם.

איריס זיבנברג, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי, פיתחה מזוודה מודרנית שתשאיר אתכם בבית או תוציא אתכם מחוצה לו עם כל מה שצריך. ברית שקד, בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל, יצירה קולקציית בגדי ילדים על בסיס בד דנים, תוך שילוב בין ג'ינס לטקסטילים צבעוניים. 

בראש העמוד: פרויקט הגמר של אמילי אגמי, בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל (צילום: אורטל בונן)

בודק...