שנקר סוחפת את שבוע האופנה עם תצוגה ייחודית בהשתתפות סטודנטים, מרצים ואנשי בולטים

חדשות ואירועים

שנקר סוחפת את שבוע האופנה עם תצוגה ייחודית בהשתתפות סטודנטים, מרצים ואנשי בולטים

היסט(ו)ריה זה כאן: התצוגה השנתית של שנקר עם ניו באלאנס בשבוע האופנה הבריקה במיוחד עם "THIS IS US", תצוגה של דגמים מצטיינים הנוצרו ע"י סטודנטים בקורסים שונים במהלך הלימודים כגון קורס מחויטות, קורס סריגים, קורס ג'ינס וקורס חולצה לבנה וכעת הוצגו יחדיו בתצוגה מרגשת ומסעירה המבליטה את ההשראות והמגמות הבולטות בעיצוב היום ומחר. הדוגמנים שנבחרו תאמו לרוח התקופה ולשבוע האופנה, הנוצר "בסימן אידיאל היופי המשתנה", וכללו סטודנטים, מרצים ודמויות בולטות בהווי השנקרי ובמגוון מידות וגילאים אשר הלכו על המסלול בזוגות. 

השנה לראשונה, המחלקה לעיצוב אופנה והמחלקה לעיצוב תכשיטים איחדו כוחות והציגו שילוב מקורי ויוצא דופן אשר הפעים בצופים רוח אוונגרד צעירה ומרעננת והתייחס גם לנושא השנתי של כלל שבוע האופנה והוא הקשר העמוק בין ביגוד לתכשיטים. המחלקה לעיצוב אופנה, אשר דורגה השנה במקום ה-6 בעולם, היא משתתפת ותיקה בשבוע האופנה הישראלי עם תצוגות הזוכות לשבחי המבקרים ולסיקור עיתונאי נרחב כל שנה. המחלקה לעיצוב תכשיטים, אשר בין בוגריה נמנים מעצבים בולטים בתעשייה, מציגה לראשונה ומראה משקפי שמש עוצרי נשימה אשר כיכבו ברחבי הרשת ישר בתום התצוגה. 

אחד הפרויקטים הנלווים לתצוגה הוא סדרה של 10 זוגות נעליים מעוצבות מחדש כחלק משיתוף הפעולה המתמשך עם חברת ההנעלה הבינלאומית "ניו באלאנס". חמישה זוגות של נעלי עור לבנות ניתנו לתלמידי המחלקה לעיצוב תכשיטים, וחמישה לסטודנטים מהמחלקה לעיצוב אופנה. אלו וגם אלו העניקו לנעליים חיים חדשים והפכו אותן ללא פחות מיצירות אמנות חד-פעמיות בעזרת פרחי בד ענקיים, חלקי משחק הרכבה לילדים, ניטים, צינורות מתכת, דנים בצביעת טאי-דאי ואפילו צרורות מפתחות. הנעליים פסעו על מסלול התצוגה לצד נעלי ספורט ואופנה מקולקציית 2018 של ניו באלאנס אשר השלימו את המראה הצעיר והאופנתי שאפיין את התצוגה. 

שבוע האופנה תל אביב מתקיים השנה בפעם השישית עם לא פחות מ-21 תצוגות אופנה של מיטב המעצבים והרשתות המסחריות באופנה ישראלית. בניגוד לשנים האחרונות, המסלול יצא ממתחם קניון האופנה גינדי וחוזר למתחם התחנה, המקום בו הכל התחיל. "בשבוע האופנה הזה, מעל הכל, עומדת האג'נדה", אמר מוטי רייף, יזם ומפיק האירוע, והודה שהוא נרגש מתמיד. "אנחנו עוסקים בתעשייה הזאת כל כך הרבה שנים, וכולנו לוקחים חלק בהובלה של אידיאל מסוים לאורך העשורים האחרונים – תעשיית האופנה וגם התקשורת מקדמות ומקדשות מודל יופי שהוא מאד לא מציאותי. השנה אנחנו באמת רוצים, וזה טיימינג מצוין, לשנות ולהגיד שאופנה שייכת לכולם".

בודק...