מפגשי יום חמישי בתערוכת "א אייקון, ב זה בולד": פרופ ירמי פינקוס בעקבות עבודות האיור של הסטודנטים

חדשות ואירועים

מפגשי יום חמישי בתערוכת "א אייקון, ב זה בולד": פרופ ירמי פינקוס בעקבות עבודות האיור של הסטודנטים

'"

א' זה איור: הקומיקסאי, הסופר והמרצה פרופ' ירמי פינקוס – חבר סגל בכיר במחלקה לתקשורת חזותית ומרצה ובתכנית ללימודי תואר שני בעיצוב – יערוך סיור מודרך בתערוכה "א' אייקון, ב' זה בולד", תוך התמקדות בעבודות האיור של הסטודנטים.

rnrn

במהלך הסיור בתערוכה השנתית של המחלקה לתקשורת חזותית, יעסוק פינקוס באמצעים האמנותיים בעזרתם מאיירים ובדרכים האפשריות "לקרוא" ולהבין אותם. 

rnrn

rnrn

התערוכה "א' אייקון, ב' זה בולד" – אותה אוצרים קובי פרנקו ורחל דהן – תציג מבט מקיף על התחום הנקרא "תקשורת חזותית", תוך פריטתו למושגי מפתח שימושיים. אלו נאצרו וכונסו בסדר אלפביתי והמבקרים יזכו לחווייה של שיטוט במרחב תלת־ממדי של מילון מושגים.

rn", #, #, "

פינקוס – בוגר מצטיין של המחלקה לתקשורת חזותית באקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל" – הוא ממייסדי קבוצת הקומיקס "אקטוס טרגיקוס", שזכתה לשבחים רבים בארץ ובעולם, והוציא לאור מספר ספרי קומיקס. בשנת 2004 זכה בפרס שר החינוך לעיצוב, ובשנת 2010 הוענק לו פרס ראש הממשלה לסופרים עבריים על השגיו בתחום הפרוזה והספרות הגרפית.

rnrn

בשנת 2000 הקים פינקוס את המסלול לאיור במחלקה לתקשורת חזותית ומאז שנת 2011 הוא מכהן בה כפרופסור חבר. הוא מרבה להציג מעבודותיו בארץ ובעולם, מרצה בנושאים של קומיקס, איור ואמנות, פיתח מגוון קורסים מקורים בתחומי עיסוקו, ומעביר סדנאות אמן במוסדות בינלאומיים מובילים, בהם אוניברסיטת UDK Berlin ומרכז פומפידו בפריז.

rnrn

בראש העמוד: איור של מיטב מובשוביץ, מתוך פרויקט הגמר שלה (יח"צ)

rn"'

בודק...