מרצים ובוגרים מציגים בביאנלה לאומנויות ועיצוב בתל אביב

חדשות ואירועים

מרצים ובוגרים מציגים בביאנלה לאומנויות ועיצוב בתל אביב

'"

ב- 2 ביוני 2020 נפתחה במוז"א – מוזיאון ארץ־ישראל, הביאנלה הראשונה לאומנויות ולעיצוב תל אביב, שתציג במשך שמונה חודשים תמונת מצב עדכנית של תחומי האומנויות והעיצוב השונים, בדגש על קרמיקה, זכוכית, צורפות, טקסטיל ונייר. הביאנלה, שתתפרש ברחבי המוזיאון – באולמות השונים, בתצוגות הקבע ובשטחי החוץ – תציג לראשונה זה לצד זה בתערוכה מוזיאלית רחבת־הקף, את התחומים השונים כשהם משולבים זה בזה.

rnrn

תחת הכותרת גוף ראשון. טבע שני, השם שנבחר לתערוכת הביאנלה 2020, מוצגות כ־250 עבודות: אובייקטים פיסוליים, עבודות אמנות, פריטי עיצוב, מיצבים מותאמי־חלל ומיצבי חוץ, עבודות וידאו וסאונד, מיצגים ופרויקטים שיתופיים. העבודות מנכיחות חומרי גלם פיזיים ורעיוניים הנקשרים למרחב התרבותי, המקומי והגלובלי.

rnrn

בין המציגים השנקריים תוכלו למצוא נציגות מרשימה מבוגרי ומרצי המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, ביניהם ראש המחלקה אורי סאמט, ענת גרוזובסקי, קרן גיספן, נוי אלון, דניאלה שריה, דנה בלום, יותם בהט, מאיה שוסברגר, גלית עינב ונועה טמיר.

rnrn

rnrn

עבודה של נוי אלון (צילום: הדר סייפן)

rnrn

rnrn

עבודה של דנה בלום (צילום: הדר סייפן)

rn", #, #, "

פרויקט נוסף שמציג בביאנלה הוא של בוגרת התואר השני בעיצוב שרון מורו. שרון תציג את פרויקט הגמר שלה "חומר נא" – פרויקט פורץ דרך העוסק בקיימות, אקולוגיה, ניצול חוזר של חומרים וחיבור בין מזון לעיצוב.

rnrn

הפרויקט בודק את יחסי הגומלין בין גידול המזון לבין תוצרי הלוואי שלו – טקסטיליים ופיסוליים, בגישה אקולוגית של אפס פסולת ו-DIY. שרון תציג גם וידאו המלווה את הפרויקט, בכוריאוגרפיה של רננה רז. 

rnrn

rnrn

בנוסף, בביאנלה מציגים ביתן ייחודי של מכון CIRTex לחקר הטקסטיל בשנקר.

rnrn

בביאנלה, הנערכת בשיתוף עם עמותת אמנים יוצרים בישראל, מוסדות אקדמיים בתחום האמנות והעיצוב ועיריית תל־אביב, מציגים 300 יוצרים ישראלים – אמנים המזוהים עם חומר או עם מדיום מסוים, מעצבי מוצר, מעצבי אופנה, אמנים רב־תחומיים, אדריכלים, ועוד

rnrn

לאתר האירוע לחצו כאן!

rnrn

בראש העמוד: עבודה של אורי סאמט (צילום: הדר סייפן)

rn"'

בודק...