מגזין Efifo: שנקר תייצג את ישראל בביאנלה הראשונה לעיצוב בלונדון עם 2 פרויקטי גמר הומניטריים של בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי

חדשות ואירועים

מגזין Efifo: שנקר תייצג את ישראל בביאנלה הראשונה לעיצוב בלונדון עם 2 פרויקטי גמר הומניטריים של בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי

'"

שנקר תציג החודש בביאנלה לעיצוב בלונדון, שתוקדש לנושא "אוטופיה דרך עיצוב", פרויקטים של בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי המשקפים עיצוב הומניטרי המחולל שינוי חברתי. בביאנלה, שנחשבת לאירוע יוקרתי בתחום העיצוב הבינלאומי, ישתתפו למעלה מ-30 מדינות והיא תצא לדרך בחודש ספטמבר הקרוב עם מגוון פרויקטים ופיתוחים הנוגעים לסוגיות עמם מתמודד עולם העיצוב של ימינו, בהן: הגירה, קיימות, שוויון ושמירה על איכות הסביבה.

rnrn

פרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר, אמרה כי "אנו גאים בבחירה בשנקר לייצג את ישראל בביאנלה הראשונה לעיצוב של לונדון. בהתאם לנושא שנבחר להוביל את הביאנלה 'אוטופיה דרך עיצוב', בחרנו להציג פרויקטים שמשקפים חשיבה חדשנית ורעננה המזוהה עם שנקר ומבטאת בחדשנות אקדמית ובעיסוק האינטנסיבי שלנו בעיצוב שמבקש להיות בעל משמעות ולחולל שינוי אמיתי בחיים של אנשים".

rnrn

שנקר מובילה בשנים האחרונות את נושא העיצוב האקדמי ההומניטרי בישראל והיא הציבה אותו בחוד החנית עם השקת המרכז לחדשנות שפועל בשיתוף האיחוד האירופאי ומשרד הכלכלה. התערוכה הישראלית מתייחסת לעיצוב כאל כלי אסטרטגי המסייע לפתור אתגרים מורכבים של הכלכלה, החברה והפרט.

rnrn

rnrn

בראש העמוד: רמקולים לחירשים שעיצבה שרונה מרלין, שנבחרה להציג בביאנלה בלונדון (צילום: תמי דהן)

rn", #, #'

בודק...