זכייה מרשימה במקום השלישי בתחרות סריגים במילאנו, לטליה היימן ואיה לצטר!

חדשות ואירועים

זכייה מרשימה במקום השלישי בתחרות סריגים במילאנו, לטליה היימן ואיה לצטר!

גם השנה השתתפו המחלקה לעיצוב טקסטיל והמחלקה לעיצוב אופנה בתחרות היוקרתית Knit Game של חברת הסריגה Loro Piana האיטלקית, לצד משתתפים מבתי ספר לעיצוב המובילים בתחום הסריגה מצרפת, יפן, ארה״ב, איטליה, אנגליה וסין.

לאחר כשנה של עבודה משותפת, שכללה מפגשי הנחיה ופרזנטציות אונליין מול נציגי החברה בחו״ל וצוותים מקצועיים, הגישו טליה היימן ואיה לצטר קולקציית סריגים וג׳קט סרוג במילאנו וזכו במקום השלישי והמכובד בתחרות מאוד צמודה. השופטים נימקו את בחירתם בעבודה ושיבחו את איכות העבודה, הרמה הגבוהה בפיתוח הסריגים ואת היצירתיות והמקוריות בפרזנטציה.

מתוך הקולקציה של טליה ואיה (צילום: יאיר מזר)

את תהליך העבודה וההשתתפות בתחרות ליוו והנחו לכל אורך הדרך מיתר קרני צביק, מרצה בתחום הסריגים מהמחלקה לעיצוב טקסטיל ומאיה ארזי, מרצה מהמחלקה לעיצוב אופנה, והצטרפו אף הן לנסיעה למילאנו לצד הסטודנטיות המשתתפות והדס הימלשיין, ראש המחלקה לעיצוב טקסטיל.

מימין לשמאל: איה לצטר, מאיה ארזי, טליה היימן, מיתר קרני צביק במילאנו

במסגרת התחרות, החברה העבירה בריף מפורט לדרישות שכללו עיצוב דוגמיות סריגים ופריט לבוש מהחוטים הייחודיים של לורו פיאנה בהשראת נופים מקומיים ומסורת של מלאכת יד מקומית. הגזרה והאריגים של מעיל המדבר של בית האופנה ׳משכית׳ והצבעוניות והפטרנים של ים המלח המדברי, היוו תשתית לסיפור קולקצית הסריגים שפיתחו טליה ואיה.

״החוטים המדהימים של Loro Piana איפשרו לנו להגיע לרכות בבד שלא הכרנו״ מוסיפה טליה.

תודה גדולה לחן נובומינסקי על הליווי הטכני בסריגה, ולמעבדת הסריגה – טל קובליו ונאור פרץ.

בראש העמוד: איה לצטר וטליה היימן

בודק...