סגנון, מעריב: סודות האושר של לאה פרץ

חדשות ואירועים

סגנון, מעריב: סודות האושר של לאה פרץ

'"

"אושר הוא היכולת של כל אדם ליהנות מכל המעגלים האישיים והמקצועיים שסובבים אותו, והיכולת להתמלא בסיפוק מעשייה", אומרת לאה פרץ – ראש המחלקה לעיצוב אופנה – בראיון למוסף "סגנון" של "מעריב": "אושר הוא גם היכולת ליהנות מכל פעולה שאנחנו עושים, או מכל היבט ביומיום שלנו. ליהנות מארוחה טובה, להאזין לשיר ברדיו ברכב בדרך לעבודה, לראות שמי תכלת. שום דבר לא מובן מאליו".

rnrn

"קשה לי מאוד למצוא את האדם המאושר ביותר, מכיוון שהאנשים שאני עובדת איתם והחברים שלי הם אנשים שעוסקים ביצירה, ולאנשים העוסקים ביצירה אין קו רציף של אושר. יכולים להיות להם רגעים גדולים של אושר, אך באותה מידה יכולות להיות להם גם נפילות רגשיות", אומרת פרץ. 

rnrn

ומתי היא הכי מאושרת? פרץ מספרת כי ""יש המון רגעים כאלו. הפעם האחרונה הייתה אתמול בערב, כשהייתי עם המשפחה שלי. יש לי שלושה ילדים שגורמים לי לאושר אינסופי: כל פגישה איתם, כל שיחה שמתפתחת איתם וכל מעשה שלי שמופנה אליהם ומופנה מהם כלפי ממלאים אותי אושר. גם צוות האנשים היקרים שאני עובדת איתם בשנקר גורם לי אושר. זהו אתגר אינטלקטואלי לשהות במחיצתם. אני גם אוהבת מאוד לראות את העולם ואוהבת לטייל במערב וגם במדינות עולם שלישי".

rnrn

rn", #, #'

בודק...