הושק אתר ארכיון האופנה והטקסטיל ע"ש רוז

חדשות ואירועים

הושק אתר ארכיון האופנה והטקסטיל ע"ש רוז

עבר פוגש עתיד: אתר ארכיון האופנה והטקסטיל ע"ש רוז עלה לאוויר ומציע גישה לאוסף הייחודי המוחזק בשנקר ובו אלפי פריטי אופנה וטקסטיל מהמאה ה-19 עד לימינו אלו, בדגש על ההיסטוריה של ארץ ישראל. בתמיכה וסיוע נדיבים של "מפעל הפיס", הצטרפה שנקר למגמה העולמית של מיסוד והגשת מכוני מחקר אקדמיים, בכך יאפשר האתר החדש לחוקרים, סטודנטים ומעצבים – כמו גם לקהל הרחב – להיחשף לשורשי התרבות והחברה בה אנו חיים. 

לאתר ארכיון האופנה והטקסטיל ע"ש רוז >>

ארכיון האופנה והטקסטיל ע"ש רוז נוסד בשנת 1986, מאז נצברו בו אלפי פריטים מרחבי העולם, חלקם נדירים ויוצאי דופן – כל אחד מהם מספר על המקום והזמן ממנו הגיע ומשקף מגוון היבטים תרבותיים, חברתיים, אנתרופולוגיים וטכנולוגיים. הוא מנוהל על-ידי גב' טל אמית – בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה – המופקדת על פיתוחו, קידומו והרחבתו. 

השקת האתר החדש, הממשיך ומתעדכן בתכנים איכותיים, משקפת במידה רבה את פניה העכשוויים של שנקר: פנים שתמיד מופנים קדימה, אך משלבים הבנה מעמיקה של מסורות העבר, בידיעה שללא יסודות חזקים לא ניתן יהיה לבנות את העתיד. 

לאתר ארכיון האופנה והטקסטיל ע"ש רוז >>

אתר הארכיון עוצב על-ידי בן בנחורין, ראש מסלול אינטראקטיב ומרצה בכיר במחלקה לתקשורת חזותית, ונבנה על-ידי המתכנת עמוס שחם, מנכ"ל חברת  Boa Ideas. ליוו ותמכו בפרויקט מראשיתו וסייעו להוצאתו לפועל: מר איציק רנרט, ראש התכנית לתואר שני ויו"ר ועדת האינטרנט של שנקר, וגב' נעמה כהן – מנהלת מחלקת דוברות ויח"צ.

בודק...