נעה רביב ושרון עזרא - בוגרות המחלקה לעיצוב אופנה - נבחרו לרשימת "הצעירים המבטיחים של ישראל" של מגזין Forbes

חדשות ואירועים

נעה רביב ושרון עזרא – בוגרות המחלקה לעיצוב אופנה – נבחרו לרשימת "הצעירים המבטיחים של ישראל" של מגזין Forbes

צעירות, מוצלחות, יצירתיות ומבטיחות: מגזין העסקים היוקרתי "Forbes Israel" בחר בנעה רביב ושרון עזרא – בוגרות המחלקה לעיצוב אופנה – לרשימת "הצעירים המבטיחים של ישראל מתחת לגיל 30". השתיים בלטו מבין מאות צעירים ישראלים מצליחים בתחומים שונים – מטכנולוגיה ומדע עד משפט ותרבות – בהישגיהן המקצועיים, הפרסום לו זכו והצפי לעתיד מבטיח לצד עברן המרשים.

"לא רבים ממעצבי האופנה הצעירים זוכים להצלחה מסחררת כבר בתחילת דרכם", כתבו עורכי הדירוג על נעה רביב, שפרצה לתודעה לפני כשנה וחצי עם קולקציית הגמר המרהיבה שלה "Hard Copy", בה שילבה אלמנטים של הדפסת תלת-ממד ועליה זכתה בפרס ההצטיינות ע"ש פיני לייטרסדורף. מאז, סוקרו עבודותיה בעיתונות הבינלאומית, כיכבו במגזיני אופנה נחשבים והוצגו בגלריות ובתחרויות שונות, בהן 3D Print Show בלונדון, בה גברה על מעצבים בעלי שם ונבחרה למעצבת הטובה ביותר לשנת 2014.

לאחרונה נבחרה רביב להשתתף בתערוכת האופנה השנתית של מוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק, לצד מעצבי העל המובילים בעולם, בהם: איב סאן-לורן, שאנל ואלבר אלבז. התערוכה Manus x Machina, הנחשבת לאחד מאירועי הדגל של המוזיאון האמריקני, סוקרת את התפתחותה של אופנת העילית מסוף המאה ה-19 עד לימינו ותכלול למעלה מ-100 מערכות לבוש ייחודיות מרחבי העולם.

~

יזמית וסיפור הצלחה בינלאומי: מותג המשקפיים של שרון עזרא (יח"צ)

"התחלתי לתפור עם סבתא וזה המשיך משם", סיפרה שרון עזרא לעורכי הדירוג של Forbes על סיפור ההצלחה הבינלאומי שלה. אחרי שירות צבאי ביחידת מודיעין מובחרת, היא נרשמה ללימודי עיצוב אופנה בשנקר, משם המשיכה לתואר שני במכון מרנגוני במילאנו, אחד מבתי הספר לעיצוב היוקרתיים בעולם.

כיום מרצה עזרא במרנגוני, מייעצת למותגים ומשקיעה את זמנה בעיקר בניהול מותג משקפי השמש Quattrocento Eyewear, שאותו ייסדה ופועל מאיטליה ומישראל.

בודק...