מעצבים את המחר: סטודנטים מנחים בני נוער בשלושה פרויקטים חברתיים המקשרים בין עיצוב לקהילה

חדשות ואירועים

מעצבים את המחר: סטודנטים מנחים בני נוער בשלושה פרויקטים חברתיים המקשרים בין עיצוב לקהילה

היחידה למעורבות חברתית מציינת עשייה מוצלחת עם שלושה פרויקטים חברתיים בקהילה בהנחיית קים מוניוז-סלזר המחברים בין סטודנטים לבני נוער ממוסדות לימודיים שונים. התלמידים נחשפים לעולם העיצוב בסדרה של הרצאות, טיולים וסדנאות שנותנות הצצה לתהליך היצירה ולעשייה מעשית. 

הפרויקט שמתרחש בתיכון ע"ש יגאל אלון אפשר לתלמידים לעבור מפגשי חוויה המשלבים תוכן מעולם העיצוב והתנסות בטכניקות עבודה שונות. בנוסף לכך, התלמידים נחשפים לסדנאות שונות בשנקר כגון סדנת פלסטיקה בהנחיית מר משה רובינו וליווי מהסטודנטים אנה קיצילינסיה מהמחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה, שימרית בן יעקב מהמחלקה לעיצוב טקסטיל, נועם חן מהמחלקה לעיצוב תכשיטים ומתי מונחם מהתכנית לתואר שני בעיצוב

בפרויקט המחוננים של תיכון אהל שם, תלמידי כיתה י' עברו בתיכון פעילויות בליווי הסטודנטים קובי פרץ וקרן גיא אשר מסיימים השנה את התכנית ללימודי תואר שני בעיצוב. התכנית נמצאת כבר בשנתה השנייה וכוללת גם סיורים למוזיאון העיצוב בחולון, סיור בסטודיו של האמן גרגורי לרין ויום סיור בשנקר עם ביקור במחלקה לעיצוב טקסטיל, סדנת פלסטיקה והרצאה של ד"ר אייל שפר.  

נערות מסיכון מאולפנת דולב משתתפות בפרויקט "נערות מעצבות" אשר חוזר לשנה שנייה בליווי הסטודנטיות עדן סעדון מהמחלקה לעיצוב טקסטיל ולימור פשר מהתכנית לתואר שני בעיצוב. הסטודנטיות מעבירות תוכן אשר נבנה יחד עם הצוות המלווה של האולפנה על מנת לקדם את הנערות לחשיבה עצמאית והעצמה נשית עם פעילויות כגון הסדנה של מעיין קרת אשר התקיימה בשנקר. 

בודק...