וואלה! עסקים וצרכנות: הכירו את הדור הבא של המעצבים משנקר, שיציעו מתנות נחשקות ומקוריות לפסח ביריד Made in Shenkar

חדשות ואירועים

וואלה! עסקים וצרכנות: הכירו את הדור הבא של המעצבים משנקר, שיציעו מתנות נחשקות ומקוריות לפסח ביריד Made in Shenkar

'"

הם צעירים, יצירתיים ורוצים לפרוץ את הדרך בעולם העיצוב הישראלי: בתאריכים 12-13 באפריל, חול המועד פסח, יתקיים יריד "Made in shenkar" עם חברי קבוצת Younique, בקניון עזריאלי גבעתיים. קבוצת הסטודנטים, שהוקמה על ידי אגודת הסטודנטים של שנקר, מונה למעלה מ-70 סטודנטים, היוצרים אומנות ועיצוב ישראלי במיטבם.

rnrn

rn

מיזם ירידי "Made in Shenkar" הוקם במטרה לשמש במה ייחודית ומעניינת להצגת יצירות הסטודנטים, קידום יוצרים מוכשרים בתחילת דרכם וכן לאפשר לציבור חשיפה לעיצוב ישראלי.

rn

rnrn

אז מי ומה מחכה לכם ביריד האביבי? הנה חלק מהמשתתפים ועבודותיהם המעניינות, ומי יודע – אולי אחד מהם יהיה מעצב העל הבא: 

rnrn

גבריאלה ברוך, סטודנטית שנה שלישית לעיצוב תכשיטים, מספרת כי היא מקפידה ליצור ולעצב מחומרים שהשימוש המקורי שלהם הסתיים. חלק נכבד מחומרי הגלם של הקולקציה שלה הוכן בשיתוף עמותת "אנוש" כפר סבא; עידן צ'רני, סטודנט מהמחלקה לעיצוב תעשייתי, מעיד על עבודתיו כי הן "מחברות בין גרפיקה ודו-מימד לאובייקטים תלת מימדיים"; 

rnrn

אלינור לב-טוב, סטודנטית לתקשורת חזותית, יוצר מוצרי נייר מאויירים ומחברות אותן היא כורכת באופן ידני ומסורתי; פאולה אפלבאום, סטודנטית שנה ד' במחלקה לעיצוב תכשיטים, מציעה אובייקטים מקסימים בהשראת ארכיטקטורה, טקסטיל ועולם האופנה, "תוך התבוננות בפרטים הקטנים בחיי היומיום". 

rnrn

rn", #, #'

בודק...