"זה בטבע שלי": מיצב אופנה של עבודות הסטודנטים/יות במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר

חדשות ואירועים

"זה בטבע שלי": מיצב אופנה של עבודות הסטודנטים/יות במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר

"זה בטבע שלי " הוא מיצב אופנה של עבודות הסטודנטים/יות במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. המיצב מציג מספר עבודות של אופנה עכשווית שעשויות מבגדים ומחומרים ממוחזרים ומקיימים.

שני קורסים מרכזיים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר שמו לעצמם למטרה לעורר דיון מחדש על הדרך בה פועלת תעשיית "האופנה המהירה", כגורם מזהם מספר 2 בעולם.

הקורס "אתחול אופנה" (בהנחיית אורית פרייליך ודבי אלחיאני) וקורס "בגדי ג'ינס" (בהנחיית מאיה ארזי ואופיר איבגי), בוחנים את המושג "קיימות- כדרך לגלות את הערך שמקיים אותנו", ומציפים שאלות הנוגעות ל"שרשרת המזון" בעידן מהיר וטרנדי, ובוחנים כיצד על העולם להתכנס ולהתמודד עם תוצריו באופן אחראי. 

בקורסים האלה, ובקורסים אחרים במחלקה, כמו גם בפרויקט הגמר, אנו מעודדים עבודות שלא מציגות רק תוצרים עיצוביים יצירתיים,  אלה גם תפישת עולם ירוקה ועכשווית, כחלק מתהליך של חינוך הדור והטעמה של ערכים שהם בבחינת "זה בטבע שלי" .

הזמנה לתערוכה זה בטבע שלי

הזמנה לתערוכה

בתערוכה "חצר אחורית", במסגרתה מוצג המיצב, מוצגות עבודות העושות שימוש מחדש בחומרים או בבגדים משומשים; כאלה שלא נמכרו כלל והם בדרך להטמנה, או מבגדים שנלבשו ושאינם רצויים עוד, במטרה לתת להם חיים חדשים.

אוצרות והפקה: רונן לוין ואופיר איבגי

בודק...