קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של טל אפרים

חדשות ואירועים

קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של טל אפרים

במסגרת קורס עיצוב תצוגה במחלקה לעיצוב תכשיטים, מתנסים הסטודנטים משנה ד' בתכנון, עיצוב והקמת חלונות ראווה עבור עבודותיהם האישיות ואנחנו מלווים אותם בתהליך החשיבה והיצירה:

טל אפרים // שנה ד' // סמסטר ב', תשע"ו

  • מועד הקמת החלון: מאי 2016
  • מיקום: כניסה לבניין פרניק, חלון אמצעי
  • האינסטוש של טל

חלקים "מטופלים" ושילוב סוגרים חכמים: התכשיטים של טל אפרים (יח"צ)

חודשיים לפני הגשת פרויקט הגמר וסיום הלימודים לתואר ראשון במחלקה לעיצוב תכשיטים, התבקשתי להתמודד עם משימה מורכבת ומאתגרת: לעצב חלון ראווה להצגת מכלול הפריטים שיצרתי ב-4 השנים האחרונות. 

בשלב הראשון פרסתי לפני את מגוון התכשיטים שלי, התבוננתי בהם יחד ולחוד וזיהיתי בהם את התכונות האסתטיות המאפיינות אותי כמעצבת: שימוש במסגרת/תיחום, תכנון של איזור נקי לעומת איזור "אכול" או מטופל, ושילוב פרטים/חיבורים חכמים בתוך האובייקטים. 

בהתאם לשפת העיצוב שלי, בחרתי לעבוד עם נייר לבן, עליו רקמתי "קווי שרטוט" אדומים עדינים. באופן זה ביקשתי להדגיש את התכשיטים המוצגים ולהוביל את מבטו של המתבונן בחלון הראווה בין הפריטים השונים המוצגים בו.

כל תכשיט קיבל "בית" בחלון הראווה של טל (יח"צ)

בדומה להתייחסות לאבן חן יקרה ונדירה, יצרתי עבור כל תכשיט בחלון הראווה שלי "בית אבן" מותאם המחזיק אותו במקום ובזווית הנכונה, גם אותו רקמתי לנייר המשמש מצע לחלון הראווה. 

בסופו של תהליך חשיבה, יצירה, ניסוי וטעייה, אני חושבת שחלון הראווה שלי – וכמובן התכשיטים המוצגים בו – משקף ומייצג את תחילת דרכי כמעצבת צעירה בתחום. 

  • איך יראה חלון הראווה הסופי של טל אפרים? הצטרפו להגשות הפתוחות שיתקיימו ביום חמישי, ה-26.05, החל מהשעה 19:00!
בודק...