קורס עיצוב תצוגה: סטודנטים משנה ד' מעצבים חלונות ראווה

מגיל צעיר מלמדים אותנו לא להסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו. אבל כשרוצים למשוך קהל מבקרים לחנות/סטודיו/מקום בילוי/גלריה מתעורר הצורך בחלון ראווה מזמין, מסקרן ומפתה, שיגרום לעוברים לידו לעצור, להתבונן, להיכנס פנימה ולגלות מה מאחוריו.

במסגרת קורס עיצוב תצוגה - בהנחיית גילי גולן-סחר והגר בן-שלום - נדרשים הסטודנטים משנה ד' במחלקה לעיצוב תכשיטים לתכנן, לעצב ולהקים חלון ראווה להצגת עבודותיהם האישיות.

הדגש בפרויקט, המהווה שלב חשוב לקראת הגשת פרויקטי הגמר, הוא לא בפריטים עצמם, כי אם באופן הצגתם ובהיכרות עם עקרונות וכלים חזותיים, תקשורתיים ושיווקיים. 

התהליך אותו עוברים הסטודנטים הוא קצר ואינטנסיבי ונמשך כ-5 שבועות, מה שמאפשר להם להתנסות בעבודה בלוח-זמנים קצוב, כפי שהיה נדרש מהם בעבודה "בזמן אמת" מול לקוח.

במהלך שנת הלימודים מוצגים הפרויקטים ב-5 חללים קבועים ומרכזיים, המצויים בכניסות לבניינים הראשיים של שנקר - מיטשל (ידע-עם 8) ופרניק (אנה פרנק 12).

בכל סבב מתחלף נלווה את תהליך העיצוב ואת מקורות ההשראה שהנחו את הסטודנטים המציגים - משלב הסקיצות עד לחשיפת חלון הראווה הסופי.

ההגשות המתקיימות במהלך שנת הלימודים פתוחות לקהל ומאפשרות להתוודע למאחורי הקלעים של תהליך היצירה והחשיבה של הסטודנטים, רגע לפני שהם מציגים את פרויקטי הגמר שלהם. זוהי הזדמנות יוצאת דופן לפגוש את דור המעצבים הצעיר ולהתוודע לתהליך האקדמי יחד עם צוות המרצים, המספק זוויות מעוררות מחשבה על עיצוב, יצירה והשראה.

סמנו ביומנים - מועדי ההגשות לשנה"ל תש"ף:

סבב א': יום רביעי, ה-11.12.19, בשעה 19:30
שגיא ניב מילכם קטי יוגב עינב
שפירא רון ספקטור שלי  

סבב ב': יום רביעי, ה-15.01.20, בשעה 19:30

דיין שלי לפוכובה מריה דהן עינב
מתן עפרי אבנרי ענבר

 

סבב ג': יום רביעי, ה-09.03.20, בשעה 19:30

אידלמן סיגי

קפלן נועה

קרן טל
לוי אבנת בצלאל שיר  
סבב ד': יום רביעי, ה-22.04.20, בשעה 19:30
סלמן גאיה ברנוב איריס גל שקד
ויינשטיין טופז שטיין קטי  
סבב ה': יום רביעי, ה-25.05.20, בשעה 19:30
אייזנשטיין תמרה איבלייב אוריון אפללו לידור
צינאו אלמוג בן עמי דנה  

מתעניינים/ות בלימודים בשנקר?

התקשרו עכשיו למרכז המידע והרישום 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

התקשרו אלינו 1-800-55-1111, או השאירו פרטים ונחזור אליכם >>