שבוע האופנה קורנית תל אביב, בשיתוף רשת 13: Dreams Are My Reality?

חדשות ואירועים

שבוע האופנה קורנית תל אביב, בשיתוף רשת 13: Dreams Are My Reality?

'"

תצוגת האופנה בשיתוף טבע נאות תשודר ב29.03 בשעה 10:30 // מיצג האופנה ישודר ב31.03 בשעה 11:30 // רשת 13

rnrn

מאחורי כל בגד נמצא סטודנט – או סטודנטית – שהתחילו בתהליך יצירה שכולל חיפוש השראה, קונספט, חומרים, צבעים וצלליות, דרך שעות ארוכות של ציור סקיצות ופיתוח גזרות ליצירת בגד בתלת־ממד. כל אחד מהם מגיע ממקום אחר בארץ, עם סיפור חיים שונה, וכולם עוברים מסע של ארבע שנים בדרך להפוך להיות מעצבי אופנה. מסע, שבשנה האחרונה הפך למורכב ומאתגר יותר מתמיד.

rnrn

אנו מחנכים את הסטודנטים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בראשות אילן בז'ה, להטיל ספק: לא לקבל דברים כמובן מאליו ולשאול שאלות – על זהות, על מגדר, על חברה ועל סביבה. הסטודנטים יוצרים ופועלים במרחב הפיזי והדיגיטלי: לא משנה היכן הם נמצאים, הם מחוברים למה שקורה בעולם – גם כשהמציאות טופחת על החלומות שלהם ומאלצת אותם להישאר בבית.

rn", #, #, "

לפני שנה בדיוק התבטל שבוע האופנה ברגע האחרון בעקבות התפרצות הקורונה. שנה לאחר מכן חזרנו אל כותרת התצוגה שתוכננה בשנה שעבר, Dreams Are My Reality. ההזדמנות לחלום, ללכת עד הסוף וליצור מערכות לבוש שאינן כפופות לתכתיבים מסחריים, קיבלה משנה תוקף בשנה החולפת, שבה רק המחשבה על לצאת מהבית ולהתלבש לאירוע נדמית בגדר חלום בהקיץ.

rnrn

rnrn

כך, מיצג האופנה שהופק על ידי מאיה ארזי, מרצה בכירה במחלקה יחשוף השנה את עבודות הסטודנטים בשנים ב׳, ג׳ ו־ד׳ משלל הקורסים הנלמדים בשנקר וידגיש איכויות מסורתיות מול חדשנות טכנית ועיצובית.  המיצב מתחלק ל- 3 נושאים: 

rnrn

STREETWEAR – קבוצה של בגדי קז'ואל צבעוניים ומערכות ג'ינס.

rnrn

BLACK AND WHITE-בגדים מחויטים בצלליות אוונגרדיות בגוונים מונוכרומטיים. 

rnrn

 DANCE- קבוצת רקדנים בבגדים דינמיים בגוונים טבעיים ופסטלים.

rnrn

המיצג יביא לידי ביטוי את רוח היצירה שממשיכה לפעום בסטודנטים, שלא מפחדים לחלום, מסרבים לקבל את המציאות כמו שהיא וחושבים על היום שאחרי – עם הרבה יצירתיות, תעוזה, מקוריות, ערעור על מוסכמות, ובעיקר עם האומץ לחלום והשאיפה להפוך את החלום למציאות, גם כשסימן שאלה גדול מרחף מעליה.

rnrn

המיצג ישודר ב31.03 בשעה 11:30

rnrn

בנוסף למיצג, המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר תעלה על המסלול בתצוגה בשיתוף חברת "טבע נאות" – שיתוף פעולה שיתקיים לראשונה. הסטודנטים בשנים ב', ג' ו ד', הבאים מרקעים שונים ומגוונים, יצרו מערכות לבוש בהשראת קיבוץ הגלויות המאפיין כל כך את שילוב האנשים החיים פה, האומנות, התרבות, שורשי המשפחות, הסביבה, האקלים ומה שנקרא "הישראלי היפה". הפקה – אופיר איבגי, המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר ; ליווי והנחיה – אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר ; סטיילינג – מזל חסון. 

rnrn

התצוגה תשודר ב29.03 בשעה 10:30

rnrn

שבוע האופנה נערך בחסות חברת קורנית, בהפקתו של מוטי רייף, צולם במוזיאון ארץ-ישראל – תל אביב, וישדור בערוץ 13 בין ה-28/03-01/04.

rnrn

קרדיטים: אילן בז'ה – ראש המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר, מאיה ארזי –מרצה בכירה, המחלקה לעיצוב אופנה. קונספט והפקה שבוע האופנה. צילום: נוי ערקובי.

rn"'

בודק...