חוזרים למסלול: תצוגת המחלקה לעיצוב אופנה בשבוע האופנה קורנית תל אביב יוצאת לדרך!

חדשות ואירועים

חוזרים למסלול: תצוגת המחלקה לעיצוב אופנה בשבוע האופנה קורנית תל אביב יוצאת לדרך!

לרכישת כרטיסים לחצו כאן!

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022" ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייף נערך זו השנה ה-11 וממשיך את הקו אותו ביסס רייפ בסימן הקיימות ושינוי אידיאל היופי. הוא יערך בין ה-3-6 אפריל 2022 בנמל תל-אביב, האנגר 11.

אורחת הכבוד של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 תהיה מעצבת העל הבינלאומית ד"ר מונה אל מנסורי מאיחוד האמירויות הערביות, המגיעה לראשונה לישראל ותציג קולקציה מרהיבה בעיצובה של 30 דגמים המוקדשים לשלום.

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מציגה מדי שנה בשבוע האופנה, והפעם היא תעלה עם תצוגת דגמים נבחרים של סטודנטים משנים ב' ג ' ו ד' מכל קשת הקורסים המוצאים במחלקה. אלו, מציגים את התעוזה והמקוריות הלא מרוסנת הפועמת בליבם של המעצבים הצעירים והמבטיחים המלווים יד ביד בצוות המרצים המוביל בתחומו.

מציג: תומר סירקוביץ

מציג: תומר סירקוביץ

הקורסים המשתתפים בשבוע האופנה: בגדי גברים, חולצה ליבנה, ,Genderless , מה אכפת לי, תרבויות עולם, מישהו לרוץ איתו, ה Old and Fashion, סריגים, Ready to wear, תלבושות לבמה, מחויטים, מחויטות, בגדי עור, שמלה שחורה, כור היתוך, ההיסטוריה של המחר, Fashion Tech ,יוצא מן הכלל, על משמעות ואופנה, ג'ינס, F43D, איתחול אופנה ועוד.

מציג: עוביידה גרייב

מציג: עוביידה גרייב

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר היא המוערכות בעולם האופנה.

בשנת 2021 נבחרה המחלקה לאחת מעשרת המחלקות המובילות בעולם על פי מגזין Forbes  הבינלאומי. זאת, בשל היותה פורצת דרך ומעצבת את עתיד האופנה על ידי תוכנית לימודים ייחודית המשלבת שימור מסורות קראפט והיסטוריה לצד תכנים טכנולוגיים חדשניים, שיטות היברידיות ללימודי עיצוב, ערכי קיימות ושיתופי פעולה יוצאי דופן עם תעשיית האופנה המקומית והבינלאומית. 

לרכישת כרטיסים לחצו כאן!

מוצג בראש העמוד: דביר קסטנבאום

בודק...